تفاهم نامه حمایت از انجمن های علمی دانشجویان امروز با هدف حمایت از فعالیت های علمی دانشجویان بین معاونت علمی ریاست جمهوری وزارت علوم به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر سید مهدی سیدی، معاونت علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین بیانات رئیس جمهور محترم در راستای حمایت از انجمن های علمی و فعالیت های منظم دانشجویی در قالب های مختلف چهارمین تفاهم نامه حمایت از انجمن ها را به امضا می رسانیم.

وی در خصوص موضوع این تفاهم نامه افزود: حمایت مالی هدفمند از فعالیت های 2066 انجمن علمی دانشجویی فعال در 92 دانشگاه و مرکز آموزش عالی دولتی توسط معاونت ، نظارت بر نحوه میزان و کیفیت هزینه کرد تسهیلات اعطایی و نیز اجرای طرح ها و برنامه های اعلام شده از سوی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی مشمول حمایت و ارائه گزارش دقیق و جامع از فعالیت های انجام شده توسط انجمن های علمی دانشجویان مشمول حمایت در ازای تسهیلات مالی اعطایی و ارزیابی و رتبه بندی عملکرد آنها از جمله موضوعات ذکر شده در این تفاهم نامه است.

سیدی تصریح کرد: مبلغ این تفاهم نامه 40341600000 ریال است که توسط معاونت به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی از فروردین 92 پرداخت می شود و مدت آن از تاریخ انعقاد تا پانزدهم بهمن ماه 1392 شمسی می باشد.

معاونت علمی پژوهشی معاونت علمی ریاست جمهوری همچنین گفت: میزان حمایتهای صورت گرفته براساس عملکرد انجمن های علمی است و هر چه عملکرد دانشگاه و انجمن علمی آن دانشگاه بهتر باشد حمایت بیشتری از آنها صورت میگیرد بنابراین حمایت ما یک حمایت متناسب با فعالیت است که رتبه بندی هایی در قالب a , b ,c ,d .ووو به آنها اختصاص می دهیم./ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار