رییس جامعه هتل داران استان کردستان گفت: تاکنون 30 درصد از هتل های استان کردستان از سوی گردشگران برای سفرهای نوروزی سال 1392 رزرو شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج ، حمیدی با اعلام این خبر گفت: متاسفانه میزان تقاضا برای رزرو هتل های استان توسط مسافران نوزروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور جدی کاهش یافته است.
وی افزود: تا اوایل اسفند ماه سال گذشته بیش از 70 درصد هتل و میهمان سراهای استان از سوی علاقمندان سفر به کردستان در ایام نوروز رزرو شده بود.
رییس جامعه هتل داران استان کردستان با اشاره به کاهش سفرهای خارجی با توجه به افزایش قیمت بلیطهای هواپیمایی و هزینه تورهای خارجی گفت: متاسفانه تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجب شده، که تمایل هموطنان برای سفرهای داخلی نیز کاهش یابد و مردم با احتیاط برخورد کنند.
وی اضافه کرد: استان کردستان با 24  هتل و 22 مهمان پذیر در نوروز 1392 پذیرای سه هزار نفر مسافر در طول شبانه روز خواهد بود.
حمیدی گفت: در صورتیکه خانه های استیجاری و مهمان سراهای دولتی بکار گرفته شود استان کردستان آمادگی پذیرش و اسکان 10 هزار نفر مسافر نوروزی را دارد.
وی در پایان اضافه کرد: علاوه امکان اسکان مسافران در هتل ها و مهمانسراهای سطح استان با همکاری شهرداری ها تعدادی چادر در برخی از اماکن تفریحی و مستعد استان مستقر خواهد شد./س
برچسب ها: هتل ، کردستان ، مهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.