معاونت حوزه خدمات شهري شهرداري نسيم شهر، در آستانه سال نو از خانه تکاني اين شهرداري در راستاي خدمات رساني هرچه بهتر و ايجاد سهولت در رفت و آمد شهروندان و مسافرين خبر داد.

فرداد بابائي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب اظهار داشت: فرهنگ خانه تکاني ساليان سال است که در ايران رواج دارد و شهرداري متناسب با اين فرهنگ سنتي در طرح استقبال از بهار، اقداماتي را در دستور کار خود قرار داده است.
بابائي با اشاره به اهميت طرح استقبال از بهار، اذعان کرد: اقدامات ويژه اين ايام علاوه بر تاثير روحي و رواني در فضاي کالبدي شهر، باعث ايجاد شادابي و نشاط شهروندان مي شود.
وي گفت: رنگ آميزي جداول، اجراي فاز دوم نصب چراغ LED وال واشر، خريد 400 دستگاه باکس زباله جهت نصب در معابر عمومي و مناطق جديد الاحداث، خريد تجهيزات ترافيکي شامل چراغ چشمک زن، شبکه ترافيکي و تابلوي هشدار دهنده و اخبار ترافيکي از برنامه هاي ويژه نوروز است.
معاونت حوزه خدمات شهري به ديگر برنامه هاي نوروزي پرداخت و بيان کرد: خريداري تجهيزات مورد نياز سازمان هايي از قبيل تاکسيراني، آتش نشاني، امور شهري و جايگاه CNG، تعمير و بازسازي موتورخانه چاه آب بوستان هاي سطح شهر و اتلاف سگ هاي ولگرد از ديگر اقدامات اين شهرداري است.
وي در ادامه افزود: اين اقدامات تا پايان سال جاري به پايان مي رسد که اميدواريم رضايتمندي شهروندان شريف نسيم شهر را به همراه داشته باشد.
بابائي در پايان خاطرنشان کرد: در راستاي تجهيز خدمات شهري و خدمات رساني شايسته به شهروندان و به ياري شوراي اسلامي نسيم شهر و پيگيري مديريت شهر يک دستگاه خودروي مکانيزه جمع آوري و حمل پسماند شهري با اعتبار يک ميليارد ريال خريداري گرديد./مو/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار