نماينده مردم اردستان در مجلس در مخالفت با انتخاب نامي براي وزارت ارتباطات گفت: مدرک و تخصص نامي هیچ ربطی به پست مربوط ندارد و لذا بهتر بود که وزیر امور خارجه را که مدرک مکانیک دارد برای این پست پیشنهاد داده و آقای نامی را بعنوان وزیر امور خارجه انتخاب می‌کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد بخشایش اردستاني نماینده مردم اردستان در مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (8 اسفند ماه) و در مخالفت با محمدحسن نامی بعنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که بخاطر خدا صحبت کنیم و از آنهایی نباشیم که دوگانه برخورد می‌کنیم.

وي ادامه داد: ما همواره جهان اول را با جهان سوم مقایسه مي‌کنیم و اين در حاليست كه جهان پیشرفته در اجرای تصمیم تند اما جهان سوم کندتر عمل می‌کند.

نماينده اردستان افزود: وقتی می‌گوییم باید همانند جهان پیشرفته عمل کرد به این مضمون است که باید سریعتر تصمیم‌گیری کنیم.

بخشایش در بیان دلایل خویش برای مخالفت با نامی تصریح کرد: مدرک و تخصص نامي هیچ ربطی به پست مربوط ندارد و لذا بهتر بود که وزیر امور خارجه را که مدرک مکانیک دارند برای این پست پیشنهاد داده و آقای نامی را بعنوان وزیر امور خارجه انتخاب می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بيان اينكه وزیر باید تعهد و تخصص به همراه داشته باشد، گفت:  اگر فرد تعهد داشته باشد اما تخصص نداشته باشد مطمئنا تعهدش از بین می‌رود.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه کنیم که شایسته‌سالاری در اعتدال است. هر شخصی که در نقش رئیس‌جمهور قرار می گیرد باید افراد شایسته را انتخاب کنند که برمسئولیت خود اشراف داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار