همزمان با سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني "نرم‌افزار مديريت جامع افكت‌هاي صوتي" به همت برنامه نويسان و متخصصين راديو نمايش طراحي و توليد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين نرم‌افزار يكي از قدرتمندترين و پركاربردترين نرم‌افزارهاي ساخته شده در حوزه صوت و جلوه‌هاي صوتي (افكت) است كه توسط متخصصين و برنامه‌نويسان دفتر IT مركز هنرهاي نمايشي راديو طراحي گرديده و به لحاظ كارايي و امكانات يك نرم‌افزار كاملا ابتكاري و نوآورانه  است.
كاربرد ويژه اين نرم‌افزار در ضبط نمايش‌ها و برنامه‌هاي راديويي و همچنين سالن‌هاي تئاتر و استوديوهاي توليد فيلم و انيميشن مي‌باشد. استفاده از اين نرم‌افزار در مراكز مورد نظر روند دسترسي به منابع و ضبط برنامه‌ها را بسيار سرعت بخشيده و باعث افزايش راندمان و كيفيت كار مي‌ شود.
اين سامانه با صرف 3000 نفر ساعت، كار شبانه‌روزي و با زبان "سي‌شارپ" پياده‌سازي شده است.
پشتيباني از اكثر فرمت‌هاي صوتي و تصويري مطابق با استانداردهاي بين‌المللي، امكان جستجوي سريع و پيشرفته و دستيابي سريع به فايل‌ها و منابع صوتي، امكان ساخت افكت جديد با استفاده از حجم‌دهي به افكت‌هاي موجود، افزايش منابع صوتي در دسترس،‌ قابليت ذخيره و بازيابي افكت‌هاي به كار رفته در يك نمايش خاص، برخورداري از شبيه‌سازي صداي 3 بعدي، قابليت اتصال به انواع ميكسرهاي صدا و تصوير و فرمان‌پذيري از طريق فيدر، قابليت پخش و ادغام چندين افكت و قطعه صوتي با فرمت‌هاي گوناگون به صورت همزمان و ميكس شده، قابليت جداسازي صوت از تصوير و قابليت حذف سكوت از تراك‌هاي صوتي به صورت كاملا هوشمند و خودكار را داراست./ص
برچسب ها: نرم افزار ، مدیریت ، افکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار