بازی در کنار استاد "فتحعلی بیگی" پیشکسوت هنرهای سنتی در "خاطرات مرد ناتمام" برای من خاطره‌انگیز شد.

"امیر حسین مدرس" بازیگر نقش "کمیسر شهیدی" در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: حضور من در این اثر به متن بسیار جذاب و قلم خوب "سید‌علی میر فتاح" و آشنایی با او عنوان یک دوست قدیمی و صمیمی بر می‌گردد.
وی ادامه داد: "سیدعلی میرفتاح" خود مطبوعاتی و گرافیست خوبی است و شکر خدا با متون ادبی آشنایی خوبی دارد.
"مدرس" در خصوص کارگردان موفق "خاطرات مرد ناتمام" تصریح کرد: "صادق کرمیار" کارگردان این اثر، خود یک نویسنده و رمان نویس بزرگی است که اعتماد به همه‌ی این افراد،من را برای پذیرش نقش و بازی در این مجموعه مشتاق و راحت‌تر کرد.
وی با اشاره به علاقه خود به تاریخ معاصر ابراز داشت: فضای عمومی قصه که در اواخر دهه 20 و اوایل 30 شمسی می‌گذرد بسیار جالب بوده و باید بگویم که به تاریخ معاصر علاقه خاصی دارم.
بازیگر نقش "کمیسر شهیدی" در خصوص حس عجیب خود به تهران قدیم گفت: به این مجموعه‌ها که در حال و هوای فضای تهران قدیم می‌گذرد دغدغه و حس دوست داشتنی خاصی دارم.
"مدرس" تصریح کرد:معتقدم حضورم در نقش "کمیسر شهیدی" از فضا و تفاوتی خاص نسبت به دیگر آثارم برخوردار بوده است.
این خواننده کشورمان با اشاره به شخصیت "کمسیر شهیدی" اظهارداشت: در دستگاهی کار می‌کندکه خود اهالی ساز و آواز است و معتقدم به هنگام ایفای نقش، نگاهی به هنر شخصی من نیز شده است.
"مدرس" که خود در خیابان "ادیب الممالک" سابق به دنیا آمده،گفت:من چون در تهران قدیم و در مناطق اصیل تهران بزرگ شدم می‌توانم رگه‌هایی از پیوند خانوادگی و فامیلی را در این اثر ماندگار ببینم.
این بازیگر در خصوص تفاوتهای عاطفی مردم قدیم و امروز تهران افزود:به نظرم می‌رسد که دغدغه‌های معیشتی این دوران مردم را بسیار درگیر و دور از یکدیگر کرده است.
وی ادامه داد: در آن دوران دخل و خرج‌ها با یکدیگر مطابق بود و مردم قادر به پس‌انداز بودند.
مدرس با اشاره به نقش "قدرت" که "سیامک صفری" آن را ایفا کرده گفت: "قدرت" به عنوان یک نوکر خانه زاد از امنیت مالی و حتی از محبتی خاص برخوردار بوده که این ارتباط‌ ها امروزه کمرنگ‌تر شده است.
بازیگر نقش "کمیسر شهیدی" افزود: مردم قدیم هر چه داشتند با هم می‌خوردند و در غم و شادی هم شریک بودند که خوشبختانه این نکات با دقت و ظرافتی خاص در "خاطرات مرد ناتمام" به تصویر درآمد.
"مدرس" در خصوص تیم قوی "خاطرات مرد ناتمام" ادامه داد: ساعات ماندگاری را با تیم و گروه تولید "خاطرات مرد ناتمام" سپری کردم و از استاد "داود فتحعلی بیگی"پیشکسوت نمایش‌های سنتی كشور،نیز بسیار آموختم.
این خواننده در خصوص آلبومهای جدید خود گفت:روی چند آلبوم و انتخاب شعرهای آن مشغول تحقیق و بررسی هستم و باید به زودی آهنگسازان خود را انتخاب کنم.
"مدرس" تصریح کرد: در کنار این تحقیق و بررسی به دنبال تهیه کننده‌ای برای آلبوم‌های جدید خود هستم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار