نشست شورای عالی اطلاع رسانی شهرداری منطقه 11 با هدف تبیین اهداف و هماهنگی در شیوه اجرای تبلیغات در مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مسعود کفایتمند شهردار منطقه 11 در این نشست با اشاره به ظرافت های خبری و اطلاع رسانی که در حیطه و روابط عمومی ها قرار دارد مسئولیت این حوزه را با توجه به فضای رسانه ای کشور بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به حساسیت ها و ظرافت های خبری می توان واقعیات را به طرق مختلف انعکاس دارد که مسئولیت عمده آن بر عهده کسانی است که در روابط عمومی ها فعالیت می کنند وی ضمن بیان اهمیت تبلیغات و جایگاه آن در مدیریت شهری اطلاع رسانی اقدامات و تلاش های انجام شده به شهروندان را نقطه تلاقی تمام درس آموخته های شهرداری دانست که روابط عمومی ها باید با اتمام آن با ظرافت توجه نمایند.

آرش ظفری معاون تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی شهرداری تهران نیز در این نشست به بیان تغییرات ساختاری روابط عمومی ها و چارت سازمانی آن پرداخت و خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی که توسط روابط عمومی ها انجام می شود و وظایف مهمی که در این بخش اعم از تبلیغات امور رسانه و مدیریت بحران های رسانه ای امور بین الملل و ارتباطات مردمی و ... بر عهده روابط عمومی هاست تغییرات مهمی ایجاد شده است که می تواند به ارتقای عملکرد این حوزه بیانجامد.

وی همچنین به تغییرات ساختاری ایجاد شده در بخش ارتباطات مردمی و ملاقات عمومی شهردار منطقه با شهروندان که از این پس به صورت paper less‌ انجام خواهد شد اشاره و از اقدامات انجام شده برای حضور در مجامع عمومی دیدار با خانواده شهدا و بازدیدهای مردمی تقدیر و تشکر نمود.

ظفری هماهنگی در اجرای تبلیغات محیطی توجه به کیفیت و نکات ظریف تبلیغاتی استفاده از فضای مجازی برای اطلاع رسانی و بهره گیری مناسب از ظرفیت شبکه خبری پیامکی را ابزارهای تبلیغات مهم دانست که توجه به آن ها ضروری است./ز

برچسب ها: شورا ، تبلیغات ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار