سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه برخی عزل و نصب‌های بدون ضابطه در استانداری استان اردبیل صورت گرفته است، افزود: اعمال نفوذ در مسایل مربوط به جذب و اشتغال نیرو یکی از محورهای سوال من از وزیر کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی فرد درباره سوال از مصطفی محمد نجار وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: اجحاف‌هایی که از سوی استانداری استان اردبیل درباره عوامل بازرسی این استان صورت می‌گیرد محور اصلی سوال من از وزیر کشور است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی عزل و نصب‌های بدون ضابطه در استانداری استان اردبیل محور دیگر سوال من از وزیر کشور است.

وی با تاکید بر اینکه دلایل اعطای پاداش‌های بی‌دلیل به متخلفان در میان مدیران استان اردبیل باید مشخص شود، تصریح کرد: این کارها از سوی استاندار قبلی و فعلی استان اردبیل صورت گرفته است.

افضلی فرد با بیان اینکه سوال از وزیر کشور منطقه‌ای است، تاکید کرد: اعمال نفوذ در مسایل مربوط به جذب و اشتغال نیرو یکی دیگر از محورهای سوال من از وزیر کشور است.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نهم، توضیح داد: ‌با قراردادهای مشاوره‌ای و ساعتی در استان اردبیل، برخورد سیاسی شده و اعلام شده است افرادی که مطابق میل برخی افراد نبوده‌اند تسویه حساب کنند با وجود اینکه این قراردادهای مشاوره‌ای هیچ گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند اما به دلیل برخوردهای سیاسی از طریق سازمان بازرسی بر روی این قراردادها اعمال نفوذ شده که در نهایتاز آنها بهتسویه حساب‌هایی سیاسی تعبیر می‌شود./س

برچسب ها: اردبیل ، عزل ، و ، نصب ، بدون ، ضابطه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.