رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: کردستان با توانایی و پتانسیلی که در زمینه بازیکن و مربی دارد می تواند حضوری پررنگ در فوتبال کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، کفاشیان گفت: این استان دارای استعدادها و ظرفیت های بسیاری در رشته ورزشی فوتبال است که باید با برنامه ریزی و تلاش بهتر و بیشتر زمینه شکوفایی تمامی این استعدادها را فراهم کرد.
وی با اشاره به وحدت و همدلی بین اعضاء و فوتبالی های استان کردستان به عنوان یک نیاز اصلی و ضروری در راستای رسیدن به پیشرفت بهتر افزود: انتظار می رود با این روند و برنامه ریزی بهتر در آینده نزدیک شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران استان در لیگ های برتر کشور باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور اضافه کرد: احداث آکادمی فوتبال در استان می تواند زمینه را برای شناسایی استعدادهای بالقوه فراهم کند و عامل موثری در رشد و شکوفایی استان باشد که در همین راستا باید از حرکت آغاز شده از سوی بیژن ذالفقارنسب مربی و کارشناس برجسته فوتبال کشور در کردستان حمایت شود.
کفاشیان در بخش پایانی سخنان خود در نشست سالانه مجمع عادی هیات فوتبال استان کردستان گفت: انتظار می رود با برنامه ریزی های صورت گرفته و حمایت های مالی فدراسیون در آینده شاهد حضور تیم های از فوتبال کردستان در لیگ های برتر و دسته اول در کشور باشیم./س
برچسب ها: فوتبال ، کردستان ، آکادمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.