وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

کانون های مساجد زمینه ساز تربیت نیروهای معتهد و معتقد برای آینده کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کانون های مساجد موجب رونق مساجد می‌شود، گفت: کانون فرهنگی هنری های مساجد موجب تربیت نیروهای معتهد و معتقد برای آینده کشور می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل کانون های فرهنگی هنری در جوار مساجد می تواند منجر به رونق بیشتر مساجد شود، به ستاد خبری بیستمین سالگرد تاسیس ستادعالی هماهنگی و نظارت بر کانونهای مساجد کشور گفت: علاوه بر رونق مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند موجب تربیت نیروهای فعال در عرصه فرهنگ و هنر کشور شود تا در آینده این نیروها، نیروهایی متعهد، معتقد و باور مندی که بتوانند آثاری را تولید کنند، باشند و در جهت فرهنگ اصیل و اهداف والا تلاش کنند.
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اینکه می توان از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی کشور نام برد، اظهار کرد: این مراکز با 15 هزار پایگاه در کشور تأثیرگذاری‌ بسیار بالایی در کشور دارد.

حسینی ادامه داد: تاکنون هم کانون های فرهنگی هنری مساجد منشا خیر و برکت برای کشور بودند و یک الزام قانونی نیز در همین زمینه است که باید 25 در صد مساجد کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه دارای کانون فرهنگی هنری شوند که ما نیز باید این وظیفه قانونی را برای اجرا دنبال می کنیم.
وی گفت: تربیت کادر، نیروی انسانی و انسان‌سازی کار بسیار مهم و ارزشمندی است که در این مراکز دنبال می شود./ص
برچسب ها: وزیر ، ارشاد ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار