نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اعضای کمیته پیگیری حادثه قم با وزیر اطلاعات دیدار می‌کنند، افزود: در بررسی این حادثه، ۱۷ نفر احضار و از آنها بازجویی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع حادثه ۲۲ بهمن شهر قم، گفت: اعضای کمیته برای بررسی این موضوع پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و در این زمینه همکاری‌های خوبی با دستگاه‌های مربوط انجام گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در تشریح همکاری‌ها با سایر دستگاه‌ها در پیگیری حادثه ۲۲ بهمن قم، افزود: در این زمینه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی، قوه‌قضائیه، شاهدان و مجریان راهپیمایی روز ۲۲ بهمن قم دیدارهایی داشته‌ایم که این ملاقات‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعضای این کمیته با مسئولان اطلاعاتی استان تهران جلسه‌ای دارند، تصریح کرد: اعضای این کمیته با حیدر مصلحی وزیر اطلاعات درباره بررسی این موضوع دیدار می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه اعضای کارگروه روز دوشنبه این هفته در خدمت مراجع عظام در شهر مقدس قم خواهند بود، تاکید کرد: اعضای کمیته در این روز با آیت‌الله مصباح یزدی و رئیس دادگاه ویژه روحانیت هم دیدار می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، درباره تعداد بازداشت‌شدگان حادثه روز ۲۲ بهمن قم، ادامه داد: در بررسی این حادثه در مجموع ۱۷ نفر احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند که تعدادی به قید ضمانت آزاد شده‌اند و ممکن است چند نفر هنوز در بازداشت باشند./س

برچسب ها: اردبیل ، دیدار ، کمیته ، رسیدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.