در جريان رقابت هاي هندبال ليگ دسته دوم بانوان کشور رخ داد: تيم بانوان خراسان شمالي برسکوي قهرماني ايستاد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين سومين دوره رقابت هاي هندبال ليگ دسته دوم بانوان کشورکه از بيست و هشتم بهمن ماه در قزوين آغاز شده بود با قهرماني تيم خراسان شمالي به پايان رسيد .

در ديدار نهايي اين رقابت ها تيم بانوان خراسان شمالي مقابل تيم گلستان قرار گرفت که در پايان موفق شد يا شکست 24 بر 13 اين تيم ، عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را از آن خود کند .

بدين ترتيب تيم هاي خراسان شمالي و گلستان ضمن اين که توانستندعناوين اول و دوم اين رقابت ها را ب از آن خود کنند ،جواز حضور دررقابت هاي ليگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه هاي کشور را هم کسب کردند .

اما در ديدار رده بندي اين پيكارها نيز تيم هندبال بانوان تهران با حساب 20 بر 15 از سد زنجان گذشت و عنوان سومي اين بازي ها را به دست آورد .

اما دراين رقابت ها تيم بانوان قزوين هم عليرغم اين که توانست تا مرحله يک چهارم نهايي صعود کند ، اما در اين مرحله با شکست 21 بر 20 مقابل تيم گلستان از راه يابي به مراحل بالاتر بازماند.

رقابت هاي هندبال ليگ دسته دوم بانوان باشگاه هاي کشوربا حضور 12 تيم به مدت پنج روزدر سالن هندبال مجموعه ورزشي شهيد رجايي قزوين برگزار شد ./س

برچسب ها: لیگ ، هند بال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.