معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: برای ایام نوروز 92 هیچ گونه مشکلی از لحاظ اسکان گردشگران و مسافرین نوروزی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش گفت : همه امکانات استان را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی 92 آماده خواهیم کرد که شاهد حضور حداکثری میهمانان و گردشگران نوروزی در نقاط مختلف استان کرمانشاه باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 45 هتل، مهمانپذیر و مجتمع اقامتی در استان کرمانشاه وجود دارد که ظرفیت پذیرش مسافر آنها 2600 تخت است.

ستایش فر عنوان کرد : آنهایی که کرمانشاه را برای ایام نوروز 92 به عنوان مقصد گردشگری خود تعیین می کنند بدانند که روزگار خوشی را در این استان سپری خواهند کرد و قطعا از انتخاب خود راضی خواهند بود.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: در ایام نوروز پیش رو نیز همچون سنوات گذشته، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارسی را جهت اسکان میهمانان و گردشگران نوروزی اختصاص خواهیم داد.

وی در پایان افزود : با توجه به افزایش نرخ ارز و بالا بودن هزینه سفرهای خارجی چنین پیش بینی می شود که در ایام نوروز 92 شاهد افزایش گردشگری داخلی نسبت به سالهای قبل باشیم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، هتل ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.