استاندار خراسان‌رضوی گفت: پروژه‌های نیمه تمام زیارت در اولویت قرار دارند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه شورای راهبردی زیارت استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: به منظور افزایش اثربخشی مطالعات انجام گرفته در قالب طرح توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا (ع)، کمیته‌ای تشکیل و این مطالعات ممیزی می‌شود.

رئیس شورای راهبردی زیارت خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات صورت گرفته و مطالعات انجام شده باید به برنامه‌های عملیاتی تبدیل شود، گفت: در این زمینه، دریافت نظرات دستگاه‌های اجرایی عضو شورای راهبردی زیارت، امری ضروری است.

 

فروزان‌مهر با اشاره به لزوم نظارت بر اجرای پروژه‌های انجام شده در حوزه زیارت استان، اظهار کرد: به طور قطع تعریف پروژه‌ها در سه سطح زمانی بلندمدت، میان مدت و کوتاه‌ مدت و همچنین تقسیم‌بندی آنها به لحاظ حجم پروژه با برش بخشی و دستگاهی، سبب استفاده مطلوب‌تر از بودجه زیارت می‌شود.

 

فروزان‌مهر به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی نیز ماموریت داد تا پروژه‌ها را به لحاظ فنی، پیشرفت فیزیکی و اختصاص اعتبار رصد کرده و گزارش آن را به جلسه بعدی شورای راهبردی زیارت استان ارائه دهد.

استاندار خراسان‌رضوی از معرفی معاون هماهنگی امور زائران استانداری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امیدوارم با تشکیل این معاونت، هماهنگی امور زائران در استان با انسجام بیشتری پیگیری و انجام شود/س

 

 

برچسب ها: اتمام ، پروژه ، نیمه ، تمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.