سخنگوي کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کميته امنيت انتخابات مجلس به طور مستمر با دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور ارتباط داشته و موظف است که به طور متناوب گزارشات خود را به کمیسیون امنيت ملي ارائه دهد.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته امنیت انتخابات در كميسيون امنيت ملي مجلس گفت:‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به مسائل امنیتی انتخابات سال 92 حساسيت ويژه‌اي داشته و كميته امنيت انتخابات نيز در راستاي پاسخگويي به همين حساسيت تشكيل شده است.
 
وی در ادامه افزود:‌ با تجربه‌ای که در مورد فتنه 88 و رويدادهاي تلخ اين سال داریم، کمیسیون امنيت ملي تلاش می‌کند تا با بوجود آوردن زمینه‌های امنیتی احتمال تکرار چنین رویدادی را تا حد امكان كاهش داده و اجازه ندهد که اشخاصی خارج از کشور و یا عواملی از داخل موجب خدشه‌دار شدن حماسه حضور ملت ایران شوند.   
نقوی‌حسینی همچنين تصریح کرد: به همین جهت کمیته‌ای در کمیسیون امنیت ملی تشکیل شد تا برآورد امنیتی انتخابات سال 92 را پیگیری و آن را به طور مستمر رصد کند.   
 
سخنگوي کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ این کمیته با دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور به طور مستمر ارتباط داشته و موظف است که به طور متناوب گزارشات خود را به کمیسیون ارائه دهد.   
 
وی در پایان اظهارداشت: با ارائه گزارشات کمیته امنیت انتخابات به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در صورت لزوم این کمیسیون به مسائل امنيتي انتخابات ورود پیدا کرده و موضوع را بررسی می‌کند تا دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی بتوانند به موقع اقدام کنند. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار