در بيانيه داشگاهيان دانشگاه علم و صنعت خطاب به مدیران کشور آمده است: اکنون که مستکبرین نقشه‌ها و توطئه‌هایشان را در مسائل اقتصادی و خیال‌خام جدائی مردم از نظام، متمرکز نموده‌اند، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تامین خودکفائی در همه عرصه‌ها، از مبرم‌ترین وظایف قوای سه‌گانه است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بيانيه داشگاهيان دانشگاه علم و صنعت خطاب به مدیران کشور به شرح زير است:

درود بر مردم شهیدپرور و انقلابی ایران – اسلامی

شما و پدران و مادران شما، در پیچ‌های عظیم تاریخی، با بصیرت مثال‌ زدنی خود، سرنوشت پیروزمندانه انقلاب را تضمین نموده‌ اید.

شما و پدران و مادران شما، در حوادث تعیین‌کننده، با حضور متعهدانه خود در میدان‌ها، ایام سرنوشت‌ساز را، ایام الله کرده‌اید.

درود بر شما و پدران و مادران بصیر و انقلابی شما

- عزیران! تمدن‌ها و انقلاب‌های الهی و شیطانی در ذیل مشیت الهی بر پایه سه رکن (وحدت امت، مکتب مبنا و تعهد به رهبری) ایجاد و استمرار می‌یابند.

تمدن‌های شیطانی و استکباری که بر خلاف سنن‌الهی و مبتنی بر فساد و ظلم تشکیل شده‌اند، مهلتی می‌یابند و سپس متلاشی و سرنگون می‌شوند.

اما تمدن‌های الهی و پیامبرگونه، که مبتنی بر سنن الهی و بر اساس ایمان و عدالت تشکیل می‌شوند، تا زمانیکه امت آنها بر (ایمان مکتبی و اطاعت از رهبری الهی)، متعهدانه عمل می‌کنند، استمراری شکست‌ناپذیر و پیروزمندانه داشته و خواهند داشت.

سرگذشت همه فرعونها و همه پیامبران در طول تاریخ، نمایشگاهی عبرت‌آموز و بصیرت آفرین از این تجربیات تاریخی است. تاریخ صدر اسلام، تاریخ معاصر جهان، تاریخ قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن گواه روشنی از پیروزی و شکست‌ افراد، اقوام و تمدنها در این آزمایشگاه عظیم تاریخی است. خدا را همواره سپاسگزاریم، که امت بصیر و تاریخ‌ساز ما، در اوج قدرت‌نمایی مستکبران، با ایمان اسلامی و اطاعت از رهبری، کمر استکبار را شکستند و جهت و غایت تاریخ جهانی را تغییر دادند.

آفرین بر امت اسلامی ایران.

اما در این آزمایشگاه عظیم تاریخی، افراد، گروه‌ها و احزابی را می‌شناسیم که با جدا شدن از مردم و ایمان اسلامی و رهبری، برای دنیا و آخرت خود سرنوشتی شوم رقم زدند و در خدمت به استکبار برای نظام‌اسلامی مشکل آفریدند.

نیاز به بازگویی نام افراد و خواص احزاب مدعی نیست، سینه ستبر مردم دشمن شناس و دوست‌شناس ما کتاب مدونی از دوستی‌ها و دشمنی‌های آنها است.

مدیران ما، حداقل، از تاریخ معاصر باید عبرت بگیرند، خود شیفتگی و خودبنیادی آنها، یعنی فاصله گرفتن از قانون اساسی و از رهبری، قطعا سرنوشت همه مستکبرین را برای آنها رقم خواهد زد.

ما دانشگاهیان علم و صنعت ایران، از همه مدیران و مسئولان می‌خواهیم، پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و با توجه به دشمنی‌ها و توطئه‌های روزافزون مستکبرین، پیوند خود را با مردم و با یکدیگر در اطاعت از رهبری مستحکم‌تر نمایند.

قانون‌مداری، حفظ حقوق و مصالح مردم، تامین آرامش و امنیت روانی جامعه و سلوک اسلامی در تمام شرایط، وظیفه و تعهد قانونی و شرعی همه آنها است.

اکنون که مستکبرین نقشه‌ها و توطئه‌هایشان را در مسائل اقتصادی و خیال‌خام جدائی مردم از نظام، متمرکز نموده‌اند، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تامین خودکفائی در همه عرصه‌ها، از مبرم‌ترین وظایف قوای سه گانه است.

مبارزه بی‌امان با رانت‌خواران، زالو صفتان و مفسدان اقتصادی نه فقط با زبان، بلکه در عمل از مهمترین مطالبات مردم و رهبری از قوای سه گانه بوده و هست.

امید است نصایح پدرانه و مشفقانه رهبر عزیز انقلاب کافی باشد و مسیر پیشرفت و توسعه عظیم زیرساخت‌ها که در سالهای اخیر به اوج رسیده است، تداومی روز‌افزون داشته باشد.

همه باید با عبرت از فتنه سال 88 بیدار باشیم، در زمین دشمن بازی نکنیم و از هر توطئه استکبار و مزدوران داخلی آنها پیشگیری نمائیم. امت عزیز ما، این انقلاب هدیه‌ای الهی است و انفجار نور است در ظلمات تاریخ معاصر.

این انقلاب نه تنها موجب بیداری امت اسلامی شده، بلکه بیداری همه آزادیخواهان و حق‌گرایان تاریخ را به دنبال داشته و خواهد داشت. این انقلاب ثمره خون شهیدان و ایثارگرانی است، که مشیت‌الهی را مبنی بر پیروزی مستضعفین بر مستکبرین، تحقق‌پذیر نموده‌اند. همه متحد و وفادار پرچم این انقلاب الهی را به لطف و اراده خداوند، به آن یگانه معصوم علیه‌السلام خواهیم سپرد؛  این سرنوشت قطعی جوامع و فلسفه تاریخ تشیع است و ما به حول و قوه الهی، سر سپرده‌ آنیم.
والعاقبه للمتقین- دانشگاهیان علم و صنعت ایران
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار