در هفته گذشته 150 فقره حوادث رانندگي در معابر درون شهري استان اصفهان تصادف رخ داد ،كه متاسفانه پنج نفر از هموطنانمان در اين سوانح جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رئيس پليس راهور استان اصفهان اظهار داشت:با وجود تذكرات و هشدارهاي پليسي همكاران در رسانه هاي مختلف گروهي باز هم در هفته گذشته وقوع تصادفات و سوانح رانندگي در معابر درون شهري استان اصفهان شاهد بوديم .

سرهنگ "حسين غلامي " وقوع اكثر تصادفات درون شهري را در شهرستانهاي کاشان،نجف آباد،شاهين شهر و ميمه،آران و بيدگل و فلاورجان اعلام كرد و افزود:در هفته گذشته تعداد 150 فقره تصادف منجر به جرح در معابر درون شهري استان رخ داد كه در نتيجه آن 5 نفر از هم استاني هاي عزيز جان خود را از دست دادند و 187 نفر مصدوم و روانه بيمارستان شدند.

رئيس پليس راهور اصفهان تصريح كرد: در اين زمينه تعداد 43 هزار 789 فقره اعمال قانون توسط عوامل پليس راهور استان صادر و با رانندگان متخلف كه با حركات غير قانوني و مخاطره آميز خود جان افراد را به خطر انداختند برخورد شد .

" غلامي "بيشترين علل تصادفات هفته گذشته را ، رعايت نکردن فاصله طولي و عرضي ،حرکت در خلاف جهت ،بی توجهی به جلو و تخطي رانندگان از سرعت مطمئنه عنوان داشت و خاطر نشان كرد: با رعايت قوانين و مقررات رهنمائي و رانندگي از وقوع هرگونه حادثه دلخراشي براي خود و ديگران جلوگيري کنیم./ع

برچسب ها: حوادث ، معابر ، درونشهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.