با هدف پرورش بازاریابان حرفه ای در حوزه سلامت 17 اسفند ماه جاری دانشگاه تهران اولین همایش ملی بازاریابی در حوزه سلامت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران نیک زاد دبیر همایش سمینار بازاریابی و برند سازی در حوزه سلامت گفت: با توجه به اینکه ارتقاء کیفی و پیشرفت تکنیکی بازاریابی در حوزه سلامت نقش به سزایی در بازار سازی، کاهش هزینه های درمان، مدیریت عرضه و تقاضا دارد ، این همایش را برگزار می کنید.
 
وی با بیان اینکه این همایش با هدف پرورش بازاریابان حرفه ای در حوزه سلامت و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزاری شود افزود: این همایش در دانشگاه تهران با همت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت برخی نهادهای علمی اولین همایش ملی بازاریابی و برند سازی در حوزه سلامت برگزار می شود.
 
نیک زاد اظهار داشت: هم چنین در این همایش سه کارگاه آموزشی جانبی، با مفاهیم کاربردی برند سازی در حوزه سلامت ( ویژه مدیران تبلیغات و روابط عمومی کارخانجات و نهاد های حوزه سلامت )، مبانی حقوق قرارداد ها و قوانین و مقررات تبلیغات در حوزه سلامت( ویژه جامعه محترم پزشکی) برگزار می شود.
 
نیک زاد در پایان در مورد شرکت کنندگان در این همایش گفت: در پایان این همایش به شرکت کنندگان از سوی سازمان نظام پزشکی، گواهینامه معتبر اهدا می گردد./ع2
برچسب ها: سلامت ، علمی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار