معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 18 از برگزاری جشنواره سلامت محلات شهر تهران در شهرداری منطقه خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولیت تخصصی کانون سلامت و پیشگیری از دخانیات جشنواره سلامت محلات شهر تهران به منطقه 18 واگذار و مقدمات اجرای جشنواره و تبلیغات جدید در سطح محلات فراهم شده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره سلامت تهران به منظور بسترسازی مناسب جهت توسعه محتوای منطبق بر سلامت تاکید بر ترویج شیوه زندگی سالم، رسیدن به شهری سالم و بدون دخانیات با رقابتی سازنده در محلات و کانونهای شهر تهران در حال برگزای است.
نامداری ادامه داد: با تمدید مجدد مهلت ارائه آثار و شرکت شهروندان علاقمند در این جشنواره تا پایان سال جاری، خانه سلامت محلات 18 گانه منطقه 18 اقدام به فراخوانی شهروندان در شرکت مسابقه بزرگ محلات شهر تهران خواهد نمود.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره گفت: علاقمندان تا پایان بهمن ماه فرصت دارند آثار  خو را در قالب عکس، کاریکاتور ، فیلم ،‌داستان – مقاله و آثار حجمی، نقاشی ، فایل سرود و شعر و کلیپ با محوریت موضوع های یاد شده به نزدیکترین خانه سلامت محله خود تحویل دهند و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66297523 تماس حاصل فرمایند.
نامداری در پایان با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره افزود: اختتامیه جشنواره سلامت محلات شهر تهران با دریافت آثار ارسالی شهروندان تا پایان بهمن ماه و داوری آن در هفته های اول اسفندماه اهدای جوایز به 3 نفر از برگزیدگان 9 اسفند ماه برگزار خواهد شد./ل
برچسب ها: گ ، گ ، گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار