تاكنون با برگزاري دوره هاي كوتاه مدت كارگاه مرمت و نگهداري اسناد و منابع كه در سازمان اسناد و كتابخانه ملي برگزار شده، تعداد 350 دانش آموزمقطع ابتدايي با روش هاي مرمت، حفاظت و نگهداري اسناد آشنا شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران، همه ساله در مناسبت هاي ويژه، سازمان اسناد و كتابخانه ملي، پذيراي خيل كثيري از داش اموزان مقاطع مختلف و اولياء، مربيان و معلمان آنها در كارگاه هاي آموزشي است.
در همين اثنا، به مناسبت جشن پيروزي سي و چهارمين سالگرد انقلاب اسلامي ايران، كارگاه هايي، با عناوين "چند نكته درباره نگهداري كتاب"، "آشنايي با يار مهربان" و "چگونگي حفظ و مراقبت ازاسناد تاريخي"، براي دانش آموزان مقاطع مختلف برگزار شد. 
لازم به ذکر است به دليل سياست هاي سازمان اسناد و كتابخانه ملي در زمينه آشنايي پايه اي با كتاب و كتابت، بیشتر محتوای درنظر گرفته شده دوره هاي آموزشي، برای پایه های چهارم، پنجم و ششم است. 
گفتنی است سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی مرمت آثار گذشتگان، تاکنون کارگاه های آموزشی بسیاری را برای سنین مختلف و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار کرده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار