معاون اول قوه قضائیه گفت: قدرت و عظمت حوزه و مرجعیت در جهت حفظ انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، در همایش "نیم قرن حضور" که با هدف پاسداشت پنجاه سال تلاش جامعه مدرسین حوزه در قم برگزار شد، در سخنانی به تبیین جایگاه حوزه و روحانیت و تاثیرگذاری آن در جامعه پرداخت و گفت: حوزه علمیه از مهمترین و تاثیرگذارترین نهادهای فعال در کشور و عرصه بین‌الملل است.

وی ادامه داد: قدرت و عظمت حوزه و مرجعیت تا بدان جاست که با گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی، توانسته علی‌رغم همه توطئه های دشمنان، انقلاب و نظام را حفظ و پیام های آنرا به سراسر دنیا برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر این که این قدرت عظیم و گسترده مورد طمع دشمنان قرار می‌گیرد، افزود: دشمن این قدرت و تاثیرگذاری را بر نمی‌تابد و همه تلاش خود را برای هر گونه خدشته دار کردن به آن به کار می گیرد.

معاون اول قوه قضاییه، ترویج عرفان‌های کاذب و معنویت‌های ساختگی را در میان جوانان بخشی از فعالیت‌های دشمن برای خدشه دار کردن چهره حوزه و روحانیتعنوان کرد و با اشاره به تاکید امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت صیانت از حوزه و روحانیت، اظهار داشت: روحانیت مورد اعتماد همگان است؛ از این رو باید با تمام وجود از این جایگاه صیانت کرد و در این میان مراجع تقلید، جامعه مدرسین و مدیران حوزه، نقش زیادی می توانند ایفا کنند./س

برچسب ها: قم ، مرجعیت ، صیانت ، نظام ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.