استاد آمريکايي دانشگاه بحرين حکومت آل خليفه را ديکتاتوري نظامي توصيف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ کولين کاوِل، مدرس سابق دانشگاه بحرين، که از ايالت وست ويرجينا در گفتگو با خبرنگار اين شبکه درباره تشديد تظاهرات و اعتصابات سراسري در بحرين به مناسبت دومين سالگرد آغاز انقلاب بحرين شرکت کرده بود گفت، مردم بحرين، همانطور که در طول دو سال گذشته قيام کردند، به ايستادگي خود در برابر رژيم بحرين ادامه خواهند داد و کماکان خواهان به دست آوردن حق اظهار نظر در امور مربوط به زندگي خود و همچنين دولت کشورشان خواهند بود. 

مردم بحرين ديگر از زندگي تحت تهديد سلاح هاي حکومت ديکتاتوري اين کشور خسته شده اند. حکومت آل خليفه در بحرين، رژيمي ياغي و حکومتي نظامي است. 

کاول افزود، مردم بحرين ادعاهاي غرب را مبني بر حمايت از انتقال حکومت ها به سوي دمکراسي شنيده اند، و لذا اکنون اين سؤال در ذهنشان ايجاد شده است "پس آمريکا کجا است و کي قرار است از تغييرات دمکراتيک در خاورميانه (غرب آسيا و شمال آفريقا) حمايت کند؟"کاول تأکيد کرد، دولت هاي کشورهاي حاشيه خليج فارس، رژيم هاي فاسد و مستبدي هستند و در رأس اين حکومت هاي فاسد، رژيم آل خليفه در بحرين و خاندان آل سعود در عربستان سعودي قرار دارند. 




                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: آل خلیفه ، نظام ، دیکتاتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار