عضو انجمن جراحان پلاستیک گفت در حال حاضر به هیچ وجه نظارتی به عرصه تبلیغات اعمال حراجی زیبایی وجود ندارد که جزو چالش های جراحان پلاستیک است .

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران: دکتر عزت الله حق گذار فوق تخصص جراحی پلاستیک در نشست خبری کنگره بادی کانکرینگ ( فرم دادن بدن و ایجاد تناسب اندام)26 و 27 بهمن در تالار بیمارستان امام برگزار خواهد شد گفت: 7 میز گرد به بحث و بررسی محور های مختلف در این عرصه خواهند پرداخت.

 وی با اشاره به اینکه انتخاب کاندید مناسب بیمار برای جراحی اسکار و جلوگیری از آن آینده بادی کانترینگ وازجمله محور های مورد بررسی در کنگره هستند گفت: آخرین دستاورد های علمی در این حوزه ارائه خواهد شد.

 این فوق تخصص جراحی پلاستیک تصریح کرد: تمام کارهای قابل انجام در کشور های پیشرفته از نظر علمی و تکنولوژی در کشور قابل انجام است.

 وی با بیان اینکه بیشترین میزان جراحی زیبایی را در بانوان لیپوساکشن و سپس جراحی های زیبایی سینه به خود اختصاص داده اند یاد آور شد: مسلما هر مراجعه کننده ای کاندید مناسبی برای جراحی نبوده و باید افراد را از نظر روحی روانی و ارائه ی اصطلاحات آگاه نمود.

دکتر حق گذار در ادامه با بیان اینکه ریسک عمل در افراد کاملا چاق بالا تر است گفت :جراحی محدودیت هایی دارد که باید قبل از عمل به بیمار گفته شود.

وی تصریح کرد: جراحی بدون اسکار وجود ندارد و هنر جراحان پلاستیک در این است که جای عمل به گونه ای باشد که به چشم افراد نیاید این عضو انجمن جراحان پلاستیک اظهار کرد، بر اساس تحقیقات 60 در صد بیماران حرف قبل و بعد از عملشان متفاوت است چرا که وقتی به رویاهای خود دست رسیدن به زیبایی موفق نمی شوند سر خورده می شوند

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ نظارتی به عرصه تبلیغات اعمال زیبایی صورت نمی گیرد سازمان نظام پزشکی تا زمانی که از کسی شکایت نشود به تبلیغات نظارت نمی کند.

دکتر حق گذار میزان شکایت های جراحی زیبایی را بسیار بالا خواند و افزود : بسیاری از جراحی هایی که انجام می شود نیازی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به تناسب اندام جراحی آخرین اقدام است به طوری که 99 درصد بیماران خواهان جراحی نیازی به آن ندارند./ع2

برچسب ها: تبلیغات ، اعمال ، زیبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار