رئيس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان از برگزاري دومين جشنواره فروش فرش دستباف در استان كرمان همزمان با سراسر كشور خبر داد.

ناصر عباسپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، با بيان اينكه جشنواره فروش فرش دستباف در كشور به منظور ايجاد تحرك و رونق در بازار داخلي فرش دستباف برگزار مي شود، افزود : اين جشنواره در استان كرمان همزمان با سراسر كشور در حال برگزاريست.

وي با اشاره به اينكه دومين جشنواره فروش فرش دستباف در استان كرمان از تاريخ 22 بهمن ماه در كرمان آغاز شده است، اظهار داشت : اين جشنواره تا 22 اسفند ماه در شهرستان هاي كرمان، سيرجان و رفسنجان ادامه دارد.

عباسپور از انتخاب فروشگاه هاي منتخب فروش فرش دستباف در اين شهرستان ها خبر داد و خاطر نشان كرد: 15 فروشگاه در شهر كرمان، 10 فروشگاه در سيرجان و 6 فروشگاه فروش فرش در شهر رفسنجان در مدت برگزاري جشنواره، فرش دستباف عرضه می کنند.

وي همچنين با بيان اينكه فرش دستباف در طول مدت برگزاري جشنواره با تخفيف 5 درصدي به فروش مي رسد، تصريح كرد: 72 ساعت براي تعويض و يا پس گرفتن فرش خريداري شده در نظر گرفته شده است.

رئيس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان افزود: شهروندان در صورت هرگونه مشكل بوجود آمده در هنگام خريد و يا تعويض و پس دادن فرش مي توانند شكايات خود را به كميته نظارتي تشكيل شده با شماره تلفن 2223971 و يا با مراجعه به اتحاديه فروشندگان فرش دستباف واقع در خيابان امام خميني (ره) شهر كرمان اطلاع دهند./س

برچسب ها: جشنواره ، فرش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
بنام خدا خوب بود آدرس فروشگاهها را هم می نوشتید