دانشگاه پیام نور هم اکنون با گستردگي وسیع در سطح کشور در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات دارای 90 هزار دانشجو و 130 عضو علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات است.

احمد فراهی دبیر اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در نقشه جامع علمی کشور که به عنوان یک سند بالا دستی در داستان سند چشم انداز علم و فناوری در افق 1404 تهیه شده است، فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مفتخر است میزبان اولین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.

وی گفت: دانشگاه پیام نور هم اکنون با گستردگی وسیع در سطح کشور با بیش از 400 مرکز و واحد مجری رشته های مهندسی نرم افزار، مهندسی سخت افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات، در مقاطع کارشناسی و 5 مرکز مجری رشته های مهندسی نرم افزار در مقطع کارشناسی ارشد یکی از فعال ترین دانشگاه ها در این حوزه است.
 
وی با بیان اینکه تعداد مقالات ارسال شده به دبیر خانه همایش بیش از 700 مرکز بوده است خاطرنشان کرد: این مقالات توسط 31 عضو کمیته علمی مورد داوری قرار گرفته و در نهایت 285 مقاله پذیرفته شده که 163 مقاله به صورت ارائه شفاهی و 122 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.
وی افزود: برگزاری همایش در تاریخ 25 بهمن ماه خواهد بود./ع2
برچسب ها: فناوری ، اطلاعات ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار