معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران در پاسخ به اعتراضات شورای شهری ها به اسراف در شهرداری گفت: ما از شورای شهر می خواهیم موردی به ما در جاهایی که اسراف می شود به ما تذکر دهند که هر جا اسراف می شود ما جلوی آن را می گیریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هاشمی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران که قرار بود بودجه نگهداشت شهرداری تصویب شود گفت: بودجه شهرداری باید متناسب با واقعیت بسته شود.

وی در پاسخ به دانشجو که به افزایش بودجه شهرداری اعتراض داشت گفت: بودجه شهرداری باید متناسب با تورم پیش بینی شود چرا که ما نمی توانیم بودجه نگهداشت و جاری شهرداری را به اختیار خود کاهش دهیم.

وی افزود: در جلسه ای که با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس داشتیم این گونه از سوی ایشان گفته شد که رقم کمکی دولت به مردم که همان 70 هزار تومان است همین رقم 10 درصد در جامعه تورم ایجاد می کند.

هاشمی تصریح کرد: فاز اول یارانه ها در جامعه 100 درصد تورم ایجاد کرد در حالی که بانک مرکزی 30 درصد تورم اعلام کرد و چگونه می شود که با ایجاد تورم بودجه شهرداری را افزایش نداد.

همچنین دانشجو در پاسخ به هاشمی گفت: شما مانند گذشته عمل کنید بدون آنکه در صرف هزینه ها صرفه جویی کنید.

همچنین چمران رئیس شورای شهر تهران با اعتراض به بیانات هاشمی گفت: درست نیست که زمانی که تورم بالا می رود ما هم هزینه ها را افزایش دهیم و با این کار به مردم فشار آوریم.

وی اظهار داشت: باید علاوه بر اینکه درصدی تورم را پیش بینی می کنیم باید صرفه جویی داشته باشیم./ز

برچسب ها: شهرداری ، جلسه ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار