اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های دفتر تحکیم وحدت در پیامی از مردم ایران به خاطر حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های دفتر تحکیم وحدت در پیامی از مردم ایران به خاطر حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر وقدردانی کردند.
 
متن كامل اين پيام به شرح زير است:


ملت شجاع و بصیر ایران، روز گذشته به درستی و روشنی به دشمنان خود نشان دادند که با درک بالای خود بین مسائل مختلف تفاوت قائلند و حضور در صحنه‌های حساس و موثر را به علت گرانی، تورم و ناآگاهی مسوولان را کنار نخواهند گذاشت؛ نشان دادند که دشمن هر چه قدر تلاش کند تا آن‌ها را از ادامه راهشان منصرف کند با تحرک بیشتری به این کار و این راه ادامه خواهند داد و جواب دشمنان را در این مواقع به خوبی خواهند داد.

راهپیمایی و جشن دیروز، پیامی هم برای مسوولان داشت که اگر برای ملت و در راه ولایت قدم بر ندارند، مردود خواهند شد و از این به بعد باید تلاش کنند تا اتفاقات هفته‌های اخیر را جبران کنند و دست‌به‌دست هم داده با وحدت و همدلی مشکلات مردم را مرتفع سازند.
 
کلامی خطاب به افرادی که قصد حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 92 را به عنوان نامزد این پست دارند: به جای صف‌بندی‌های سیاسی همه‌جانبه، تبلیغات‌های شعاری به فکر ارائه دادن برنامه‌های خود برای به عهده گرفتن این مسئولیت خطیر باشند.
 
و در آخر از تمام اقشار مختلف مردم برای این حضور پرشکوه و عظیم و دشمن‌شکن تشکر می‌کنیم و ما نیز به عنوان اعضای دفتر تحکیم وحدت با رهبرمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) عهد می‌بندیم که تا انتخابات 92 در عین کمک به حفظ آرامش سیاسی و اجتماعی کشور در کنار موج خروشان ملت برای هر چه با شکوه برگزار شدن انتخابات و انتخاب فرد اصلح، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم كرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دفتر ، تحکیم ، وحدت ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار