سخنگوي انتخاباتي محمد شريعتمداري گفت: شريعتمداري تلاش دارد تا در قالب کميته‌اي ايجاد وفاق و ائتلاف ميان کانديداهاي اصلاحات را دنبال کنند.

"محسن بهرامي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از تلاش محمد شريعتمداري براي ايجاد وفاق و ائتلاف در ميان اصلاح‌طلبان خبر داد و اظهار داشت: محمد شريعتمداري تلاش دارد تا در قالب کميته‌اي ايجاد وفاق و ائتلاف ميان کانديداهاي اصلاحات را دنبال کنند.

سخنگوي انتخاباتي محمد شريعتمداري ادامه داد: شريعتمداري ايجاد تنش و اختلاف ميان قوا را به نفع انقلاب و نظام نمي‌داند و با توجه به اين مسئله قصد دارد تا در جهت ايجاد وحدت ميان جناح‌ها حرکت کند.

وي با بيان اينکه "شريعتمداري" براي تشکيل ائتلاف در جناح اصلاح‌طلب رايزني‌هايي را با برخي افراد انجام داده است، افزود:‌ دعوت از چهره‌هاي اثرگذار و کانديداهاي مطرح در جريان اصلاح‌طلب و نيروهاي اصولگراي معتدل نيز در چهارچوب برنامه‌ريزي براي اين ايجاد اين ائتلاف انتخاباتي قرار دارد.

بهرامي درباره اينکه آيا در صورت حضور کانديداهايي در اين ائتلاف که احتمال راي آوري آنان از شريعتمداري بيشتر است، وي از  کانديداتوري خود در انتخابات آتي انصراف مي‌دهد يا خير؟ اظهار داشت: مطابق برخي نظرسنجي‌هايي که از اقشار مختلف از جمله نخبگان کشور انجام شده است، شانس محمد شريعتمداري براي انتخابات آتي از ساير کانديداهاي اصلاح‌طلب بيشتر است.

سخنگوي انتخاباتي محمد شريعتمداري گفت: چندي پيش نيز شريعتمداري اعلام کرد که در صورت کانديداتوري آيت‌الله هاشمي، خاتمي، ناطق نوري و يا سيد حسن خميني از کانديداتوري در انتخابات آتي انصراف مي‌دهد.

وي تصريح کرد: امر محال در سياست محال نيست و اگر افراد مذکور به صورت جد در انتخابات حضور يابند شريعتمداري در تصميم خود براي کانديداتوري تجديد نظر مي‌کند.

بهرامي به روش‌هاي مختلف انتخاب کانديداي اصلح در يک ائتلاف اشاره کرد و اظهار داشت: انجام نظرسنجي، مقبوليت اجتماعي، کارايي برنامه‌هاي يک کانديدا و ... مي‌تواند از جمله روش‌هاي انتخاب کانديداي اصلح در يک ائتلاف باشد و در صورت شکل‌گيري ائتلاف شريعتمداري نيز از اين مکانيزم‌ها تبعيت مي‌کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار