مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنج شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:سخن گفتن آمريكا از مذاكره همزمان با ادامه فشار و تهديد حركتي حيله‌گرانه است/ ملت بصير و پر استقامت ايران روز 22 بهمن متحد و كوبنده به ميدان مي‌آيد،حضور 220 خبرنگار خارجی در مراسم 22 بهمن و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبرمعظم انقلاب:
سخن گفتن آمريكا از مذاكره همزمان با ادامه فشار و تهديد حركتي حيله‌گرانه است/ ملت بصير و پر استقامت ايران روز 22 بهمن متحد و كوبنده به ميدان مي‌آيد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/19/798198_983.jpg
 رهبر معظم انقلاب اسلامي، سخن گفتن آمريكا از مذاكره همزمان با ادامه فشار و تهديد را حركتي حيله‌گرانه دانسته و تصريح کردند: ما البته نياز آنها به مذاكره را درك مي‌كنيم چون سياست خاورميانه‌اي آمريكايي‌ها دچار شكست شده و آنها براي ترميم اين شكست نياز دارند برگ برنده‌اي رو كنند.

جزاير سه‌گانه جزء لاينفک خاک ايران است/بحرين بحران داخلي خود را حل کند

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: به نظر می رسد بحرین به جای دخالت در روابط کشورهای منطقه و تکرار ادعاهای نادرست امارات درباره مالکیت بر بخشی از خاک ایران،بهتر است تدبیری برای حل بحران داخلی خود و پاسخی برای مطالبات ملت بحرین بیاید.

بسياري از اصلاح‌طلبان شوراي هماهنگي اصلاحات را قبول ندارند
سخنگوي انتخاباتي شريعتمداري با بيان اينکه انتشار اسم «محمد شريعتمداري» به عنوان عضو کميته مشورتي اصلاح‌طلبان تنها به دليل عضويت وي در بنياد باران است، گفت:‌ شريعتمداري پيشنهاد تشکيل "کميته مشورتي" مستقل از بنياد باران را داده است.

اگر رژيم صهيونيستي مهار نشود پاچه مسلمانان را مي‌گيرد

 عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکيد بر لزوم استفاده مسلمانان از فرصت برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی، حیواني وحشی است که اگر مهار نشود و جلوی او را نگیرند مطمئنا پاچه مسلمانان را خواهد گرفت.

مذاکره ايران با آمريکا مشروط است

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مشروط بودن مذاکرات از سوی ایران به این معناست که اگر آمریکایی‌ها در اثبات ادعای خود صادقند، بايد موانع موجود را از سر راه مذاکره بردارند.


حضور 220 خبرنگار خارجی در مراسم 22 بهمن


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/18/795707_144.jpg
 قائم‌مقام شورای تبلیغات اسلامی از حضور 220 خبرنگار خارجی براي پوشش خبري مراسم 22 بهمن خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و رسانه‌های خارجی فراهم شده و امیدواریم پوشش خبری مناسبی از آنها مشاهده کنیم.

اجراي طرح کمک به دهک‌هاي پايين جامعه باعث ترويج فرهنگ مصرف‌گرايي مي‌شود
دبير کميسيون اقتصادي مجلس گفت: نکته قابل توجه اين است که اجراي طرح کمک به اقشار کم‌درآمد و اختصاص کارت مواد غذايي براي سه دهک سطح پايين جامعه به نوعي باعث ترويج فرهنگ مصرف‌گرايي مي‌شود.

همايش جبهه پايداري 26 بهمن برگزار مي‌شود
عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: همايش جبهه پايداري باسخنراني آيت‌الله علم‌الهدي و باقري لنکراني، پنج‌شنبه هفته آينده برگزار مي‌شود.

تلاش‌هاي خوبي از سوي ايران، مصر و تركيه براي حل مشكلات سوريه در حال انجام است

 رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت: معتقديم اين حق همه ملت‌هاست كه بتوانند از آزادي، عدالت و استقلال بهره‌مند باشند، اما معتقديم اين ارزش‌ها هرگز از طريق جنگ حاصل نمي‌شود و هر حكومتي بخواهد از طريق جنگ به قدرت برسد، تداوم نخواهد داشت.

جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند
 همزمان با سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در نوزدهم بهمن سال ۱۳۵۷، صبح امروز(پنجشنبه) جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ترور 10 ايراني بي‌گناه در 19 بهمن ماه

گروهک تروريستي منافقين، طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

مردان آسماني نوزدهم بهمن ماه
 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در کشور به توانمندی ساخت انواع هواپیماهای شکاری، گشت‌زنی، جنگنده‌های پیشرفته و فوق پیشرفته‌ای چون صاعقه، آذرخش و قاهر رسیده است.

طنين فرياد آزادي‌خواهی خميني كبير تمام مرزهاي جغرافيايي و سياسي را درنورديده است
 امروز طنين فرياد آزادي‌خواهي و استقلال‌طلبي و استكبارستيزي آن روح بلند دوران، خميني كبير، تمامي مرزهاي جغرافيايي و سياسي را در تمامي جهان درنورديده و در جاي جاي بلاد اسلامي و كشورهاي تحت ستم، پژواك آن فرياد به گوش مي‌رسد.

لزوم اداره سرزمين وحي به وسيله جوامع اسلامي
 نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: مکه مکرمه و مدينه منوره بايد مديريت بين‌الملل اسلامي داشته باشد، نه اين که يک کشور بتواند آداب، روابط، مقررات و خاستگاه‌هاي مذهبي مسلمانان را مديريت کند.

مسيرهاي ده‌گانه راهپيمايي 22 بهمن اعلام شد

 مسيرهاي ده‌گانه راهپيمايي يوم‌الله بيست و دوم بهمن سال 1391 تهران، توسط ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اعلام شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار