پرتال «آستان مهر» برای نخستین بار در حوزه خانواده پنجمین جشنواره وب ایران شرکت کرده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، ویژگی ها و توانمندی های پرتال آستان مهر در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای غیرحضوری و مجازی سبب شده است که این پرتال تخصصی به عنوان مجموعه سایت های آموزشی و مشاوره ای موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی در حوزه های مختلف در قالب باشگاه فعلا مجردها، باشگاه همسران جوان، مرکز آموزش و پایش روان و همچنین فروشگاه الکترونیکی جوان به ارائه خدمات تخصصی غیر حضوری بپردازد.

با توجه به حضور و شرکت تعداد 23 وبسایت و پرتال در بخش خانواده جشنواره وب ایران از جمله مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، پایگاه اطلاع رسانی نتطیم خانواده، برنامه جامع خانواده پایدار، پایگاه اطلاع رسانی تابهشت و جوان امروز از جبه عنوان وبسایت های گروه خانواده در این رقابت مردمی، پرتال «آستان مهر» نیز برای نخستین مرتبه در رقابت جشنواره وب ایران حاضر شده است.

جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون چهار دوره آن از سال ۱۳۸۷ توسط پایگاه خبری وب سایت های ایران به همراه گروهی از فعالان و متخصصین حوزه وب در ایران برگزار گردیده است.

پرتال آستان مهر از خدمات غیر حضوری مرکز آستان مهر، مرکز تخصصی خدمات مشاوره ای و آموزشی در حوزه مباحث ازدواج و خانواده است که نخستین مرجع چندرسانه ای کشور در عرصه ارائه محتواهای اختصاصی مورد نیاز جوانان در آستانه ازدواج و همسران جوان به شمار می رود.

این پرتال که با هدف حساس سازی، آگاهی بخشی و پاسخگویی به مسائل مخاطبین در سطح کشور، توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی راه اندازی گردیده است برای نخستین مرتبه در جشنواره وب ایران در حوزه تخصصی خانواده به منظور معرفی هرچه بیشتر پرتال و خدمات ارائه شده در آن و همچنین ایجاد تعامل و تبادل اطلاعات میان سایر سایت ها و نهادهای آموزشی در کشور حاضر می شود.

وجود برخی از ویژگی ها در این وبسایت از نظر مدیریت همچون ارائه محتوا با توجه به سرفصل های تایید شده توسط مرکز تخصصی آستان مهر، مرجع تخصصی جوانان در آستانه ازدواج و همسران جوان، تولید پرونده های الکترونیکی با موضوعات خاص، ارائه محتوا در قالب های متنوع گرافیکی و چند رسانه ای و همچنین انتشار تجربه های تلخ و شیرین دوران پیش از ازدواج، دوران عقد و دوران استقلال از زبان مخاطبان از جمله ویژگی های برتر و ممتاز این وبسایت محسوب می شود.

همچنین تعامل با مخاطب در سامانه پاسخگویی و نیز شبکه اجتماعی Google+، تبیین و تشریح قوانین و احکام جاری و آشنایی هرچه بیشتر مخاطب با آن و همچنین معرفی جدیدترین محصولات در حوزه ازدواج و خانواده به مخاطب از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود.

شایان ذکر است که اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا این تاریخ با مراجعه با نشانی www.astanemehr.ir ضمن استفاده از خدمات ارائه شده در حوزه مباحث خانواده و ازدواج این پورتال، نسبت به اعلام و ثبت رأی خود در خصوص پرتال آستان مهر در پنجمین جشنواره وب ایران اقدام کنند./  س

برچسب ها: پرتال ، آستان ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.