نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشكلات ناشی از تحریم ها را با كار بیشتر و مدیریت صحیح و دلسوزی به مردم جبران می كنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / دكتر جلیل جعفری بنه به مناسبت سالروز 22 بهمن افزود: سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی را در حالی جشن می گیریم كه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بركت خون هزاران شهید سرافراز به همراهی و پشتیبانی مردم ولایت مدار قله های پیشرفت و تعالی را یكی پس از دیگر به پشت سر می گذارد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی ٬ اقتصادی ٬ فرهنگی ٬ صنعتی ٬ علمی و فناوری توسعه متوازی كشور و خدمتگذار به مردم تحت زعامت و رهبری دور اندیش مقام معظم رهبری به كشوری پیشرفته در جهان و الگویی برای حركت های انقلابی و ضد استكباری در جهان اسلام تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: این پیشرفت ها و الگو شدن ایران اسلامی در منطقه موجب خشم ، وحشت و اضطراب كشورهای مستكبر و در راس آنها آمریكای جنایت كارشده و آنها اقدام به تحریم های همه جانبه اقتصادی علیه ایران كرده اند.

به گفته او ، دشمنان از یك طرف دم از حقوق بشر می زنند و از طرف دیگر با تحریم دارو و مواد اولیه با جان هزاران كودك و سالمند مریض بازی می كنند و این با كدام معیار حقوق بشرسازگار است.

جعفری اظهار كرد: مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی و دولت خدمتگذار و مجلس مردمی در سایه وحدت و همدلی این بار نیز با پشتیبانی قاطع از ولایت و نظام جمهوری اسلامی همان طور كه در یوم الله 22 بهمن نشان دادند پوزه دشمنان انقلاب و اسلام را به خاك خواهند مالید و تحریم ها و تهدیدها را با تحمل و بردباری و اقتصاد مقاومتی و تولید و حمایت از كار و سرمایه ایران به فرصت های بزرگ برای پیشرفت تبدیل خواهند كرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، جبران ، مشکلات ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.