ایران در حوزه پرداخت از طریق موبایل پیشرفت قابل توجهی کرده است، ولی همچنان برای رسیدن به جایگاه قابل قبول در سطح جهان فاصله بسیاری دارد.

جعفر پشامی، کارشناس فناوري اطلاعات  با اشاره  به گسترش دامنه کاربرد هاي تلفن همراه به خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه روندهای جهانی به سمت استفاده چند منظوره از تلفن همراه پیش می رود؛ لازم است در ایران نیز در این حوزه سرمایه گذاری مناسبی صورت گیرد و زیر ساخت های متناسب با آن ایجاد شود تا بتوانیم از نسل جدیدی از کاربردهای این وسیله ارتباطی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در کنگره موبایل ایران می تواند سبب شود تا مردم با حوزه ، کاربرد و پیشرفت های تلفن همراه آشنا شوند، افزود: این فرهنگ سازی منجر خواهد شد مردم به این سرویس ها اطمینان بیشتری پیدا کنند و از کاربردهای موبایل در زندگی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که استفاده از کاربردهای تلفن همراه تبدیل به نیاز شود؛ مسوولان و سیاستگذاران در راستای پاسخ به این نیازها فعال تر عمل خواهند کرد.

پشامی گفت: همچنین حضور سیاستگذاران داخلی و سخنرانان در این رویداد سبب می شود در این راستا همفکری صورت گیرد و مسیری مشخص برای پیشرفت این صنعت در کشور تبیین شود.

لازم به ذکر است، کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور 29 بهمن لغایت 2 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ح
برچسب ها: موبایل ، همراه ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار