کاربران بیان داشتند صهیونیست‌ها با این حمله دست یمنی‌ها را برای مقابله و مبارزه با این رژیم بیش از بیش گشودند و حالا باید منتظر طوفانی دیگر باشند.

حمله رژیم غاصب صهیونیستی به یمن با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این حملات را نشانه‌ای از تلاش رژیم خبیث به کشاندن جنگ به تمام منطقه خاورمیانه دانستند. کاربران بیان داشتند صهیونیست‌ها با این حمله دست یمنی‌ها را برای مقابله و مبارزه با این رژیم بیش از بیش گشودند و حالا باید منتظر طوفانی دیگر باشند. آنها مقاومت و پیروزی انصارالله در برابر سعودی‌ها را درس عبرتی برای صهیونیست‌ها دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 احمد نادری:
یمن بازیگر جدید معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است که از ویرانه‌های جنگی طولانی برآمده است. جنگ هشت ساله با سعودی و امارات و کنترل تنگه استراتژیک باب المندب او را به دنیای بازیگری مؤثر پرتاب کرده است. اگر قرار بر نسخه‌پیچی باشد، یمنی‌ها نسخه امریکا و صهیونیست‌ها را خواهند پیچید. 

 حسین پاک:
بار‌ها گفته‌ام سه عامل عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، افتتاح جبهه شمال در هشتم اکتبر و عملیات وعده صادق دستگاه محاسباتی دشمن را دچار خطای جدی کرده است؛ رژیم صهیونیستی دقایقی قبل با حمله مستقیم به یمن اشتباه بزرگ‌تری از حمله به سفارت ایران در دمشق انجام داد؛ این می‌تواند آغاز یک جنگ مستقیم بی‌پایان باشد؛ اشتباه اول رئیس آمان که دستگاه محاسباتی و تحلیلی ارتش است را قربانی کرد. این اشتباه، اما هزینه‌ای بالاتر خواهد داشت. والأیام بیننا. 

 محمدحسن دهقانی:
حمله به یمن گذر از خط قرمز جدید رژیم کودک‌کش است که معادلات منطقه‌ای را در سطح جدیدی تعریف خواهد کرد، تنها بازنده این درگیری بازیگران منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بدون موضع خواهند بود. 

 قیس قریشی:
سطح درگیری‌ها در منطقه رو به افزایش است. احتمالاً حزب‌الله لبنان بر قدرت حملات، وسعت و عمق اهداف خود در اراضی اشغالی بیفزاید و انصارالله یمن و مقاومت اسلامی عراق دایره اهداف خود را گسترش دهند... 

 علیرضا تقوی‌نیا:
حمله اسرائیل به یمن برای حفظ آبروی رژیم بود، اما جنگ را وارد مرحله تازه‌ای کرد. از این پس حملات یمن وارد فاز تازه‌ای می‌شود و تأسیسات انرژی این رژیم هدف خواهد بود. یمن چیز خاصی برای از دست دادن ندارد و مردمش به سختی عادت دارند، اما صهیونیست‌های اشغالگر تحمل سخت شدن اوضاع را ندارند. 

 امیرعلی ابوالفتح:
اسرائیلی که نتوانسته است از پس حماس بر بیاید چگونه می‌تواند از پس یمنی بربیاید که امریکا، دارنده قدرتمندترین ارتش طول تاریخ بشر نتوانسته است از پس آن بربیاید؟

 محمد دنیش:
رژیم صهیونیستی به دنبال این است تا جنگ را به تمام خاورمیانه گسترش دهد، حمله به یمن خلاف تمام قوانین بین‌المللی است و صرفاً برای گسترش جنگ انجام می‌شود. 

 مهدی نعلبندی:
اعلام جهاد داعش با حماس همزمان شد با حمله ائتلاف اسرائیل و غرب و امریکا به یمن. جنگ جبهه عبری غربی عربی با دو بخش جبهه مقاومت: حماس سنی و یمن شیعی. پیش‌تر نیز گفته‌ام که مقاومت، مرامی اسلامی دارد و عطری شیعی و روح‌اللهی؛ و این هژمونی مقاومت است که فردای زمین را رقم خواهد زد. 

 زهرا بانو:
‏بیایید قبول کنید که ‎اسرائیل با حمله به یمن گور خودش رو کند؛ یمن یک نقطه امن در تل آویو نخواهد گذاشت. اسرائیل سوراخ موش بخر.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
بعد از کنار زدن صهیونیسم یهودی باید نوکرصهیونیسم را که گروه سیاسون راحت طلب محمودعباس وجانشینانشان را کنار زد