بازتاب جشن ملي ايرانيان(3)/آغاز راهپيمايي حماسه‌آفرين "22 بهمن 1391"

شبکه لبناني الميادين آغاز راهپيمايي سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را بازتاب داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اين شبکه در تيتري با عنوان "آغاز راهپيمايي گسترده در سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران"، اين خبر را منتشر کرد. 

الميادين افزود: در حاشيه اين راهپيمايي تصاويري از هواپيماي جنگنده قاهر و ماهواره بر جديد پيشگام نيز به نمايش درآمد.
شبکه تلويزيوني الميادين تصاويري از حضور ميليوني مردم تهران در راهپيمايي امروز به مناسبت سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب پخش کرد و از حضور ميليوني مردم تهران بويژه نسل جوان در راهپيمايي امروز خبر داد.
الميادين  تصاويري مجزا از تظاهرات تهران پخش کرد و نوشت : تظاهراتي گسترده در سراسر ايران برپاست و  رئيس جمهوري اين کشور  در سي و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران وارد ميدان آزادي شد تا براي تظاهرکنندگان سخنراني کند .
الميادين بخشهايي از  اظهارات يکي از سخنرانان راهپيمايي بيست و دوم بهمن را در خصوص حمايت مردم ايران از بحرين و انتقاد از برخورد دوگانه جامعه جهاني با تحولات اين کشور  پخش کرد .
حازم کلاس خبرنگار الميادين در تهران گفت : احمدي نژاد رئيس جمهور ايران براي سخنراني به اين مکان آمده است ، فضاي حاکم بر اينجا (ميدان آزادي) فضاي جشن و سرور است. جمعيت انبوهي که صدها هزار نفر است و اکنون از مرز ميليون نيز تجاوز کرده است در پايتخت ايران تجمع کرده اند . جمعيت داراي تنوع گوناگون سني است اما حضور جوانان  و نسلهاي جديد در اين مراسم بسيار چشمگير است . شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل در اين مراسم طنين انداز شده و پرچمهاي جمهوري اسلامي ايران و تصاوير ايت الله خامنه اي رهبري ايران در دستان تظاهرکنندگان قابل ملاحظه است .
وي افزود  : تظاهرات از مسيرهاي دهگانه شروع شد و به ميدان آزادي تهران ختم شد. اين مراسم با فعاليتهاي فرهنگي و اجتماعي متنوع و گوناگوني همراه بود که نشان از شادي ملت ايران است .  بالگردهاي ايراني نيز برفراز پايتخت به پرواز درآمده اند و کاغذهاي رنگارنگي بر سر راهپيمايان مي ريزند.  راهپيمايي هاي سالروز پيروزي انقلاب در سراسر ايران  يعني حدود نهصد شهر برگزار مي شود  .
گفتني است  الميادين  اندکي پس از شروع راهپيمايي ،  تصاوير ابتدايي خود را  که در آن پرچمهاي زرد رنگ مقاومت و پرچمهاي جمهوري اسلامي ايران در آن خودنمايي مي کرد ، همزمان با  مراسم انتصاب اليازجي  پاپ دهم اسقف اعظم کليساي ارتدکس سوريه توسط بشاره پطرس الراعي اسقف کليساي ماروني لبنان پخش کرد. 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار