فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران در پیام امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بی‌پایان بر آستان قدسی حضرت دوست که با جلوه نورانی خویش، عوالم غیب و شهود را به نعمت وجود آراست که در چنین ایامی سرچشمه حیات اسلام را توسط مردی از تبار هادیان مهذب و سلاله پاک رسول‌الله (ص) متبلور نمود و پرچم سبز الله را بر فراز سرزمین مقدس حضرت ولی عصر (عج) به اهتزاز درآورد.

سلام و صلوات خالق هستی بر روح ملکوت و همیشه جاوید امام راحل (ره) خورشیدی که در افق تاریخ طلوع نمود و دریچه‌های آسمانی نور را بر ما گشود و در طلیعه فجر 57 بساط ظلم و ستم را در هم پیچید.

به درستی بهار فجر خاطره شگفتن نیروی عظیم و فوران آتشفشان بزرگ ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی است که لرزه بر اندام دنیای استکبار انداخت. ایامی که همچون آیینه، خورشید اسلام در آن درخشش پیدا نمود و به روح این ملت عظیم‌الشان انعکاس یافت تا موجبات رهایی از زجر و مصیبت طاغوتیان زمان را فراهم آورد.

این ایام سراسر مبارک یادآور جانفشانی‌های فرزندان این مرز و بوم است. فرزندانی که در لباس مقدس نیروی هوایی الهی با حرکتی آگاهانه در حساس‌ترین برهه، وارد میدان مبارزه شدند، رادمردانی که در طول هشت سال دفاع مقدس خاصه 20 بهمن 61 با انهدام و ساقط نمودن 70 فروند از هواپیماهای رژیم بعث عراق طی عملیات والفجر 8 برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام مقدس افزوده و حماسه‌ای جاوید خلق نمودند.

امروز عظمت و استقلال ملت ایران و پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور که به حق مایه افتخار و بالندگی می‌باشد، مدیون خون پاک بهترین عزیزان ایران اسلامی است که در راه استقرار نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن، در راه خدا ارزانی داشتند.

آحاد کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا که خود را امانت‌دار این ودیعه الهی می‌دانند با همه‌ توان در پاسداری از آن خواهند کوشید و اجازه نخواهد داد دشمنان تا بن دندان مسلح و کینه توز انقلاب، سرمایه‌ بزرگ ملت ایران را مورد آماج حملات خود قرار دهند.

امسال نیز همچون گذشته، به ندای حق‌طلبانه علی زمان خود لبیک گفته و با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن که جزء برکات بزرگ الهی می‌باشد، همت و اراده خود را در حراست از عظمت انقلابی، شرف ملی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، به رخ جهانیان کشیده و عظم راسخمان را در دفاع از پرچم برافراشته اسلام تجسم بخشیده و روح شهیدان و قلب مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌) را خشنود خواهیم ساخت.

انتهای پیام /س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار