یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: تحریم اقتصادی جنگ پنهان دشمن است و ما باید در این جنگ اقتصادی با اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه گوش به فرمان ایشان بوده و در این راستا با ایستادگی دشمن را به زانو درآوریم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پنجمین یادواره 10 تن از شهدای ترک محله نکا با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان نکا برگزار شد.

 سردار علی میرشکار یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این یادواره با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: همه ما باید در انتقال پیام شهدا به نسل جدید تلاش کنیم.

وی با بیان این‌که اولویت اصلی شهدا، اسلام، انقلاب و ولایت بوده است، اظهار داشت: ولایت فقیه فصل الخطاب ما در تمام برنامه‌ها و اهداف زندگی است و تا مادامی که با ولایت باشیم از تمام گزندهای دشمنان در امان هستیم.

میرشکار رمز ماندگاری همه ارزش‌های الهی در عالم را روحیه ایثارگری و شهادت دانست و ادامه داد: بدون این روحیه انقلابی، جامعه ما بی‌محتوا‌ است و ارزشی ندارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: همه ما باید در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جامعه و نسل جوان تلاش کنیم.

وی کار مهم شهدا را جهاد با نفس اعلام کرد و گفت: آنان در میدان مبارزه و برای حفظ این نظام از مال و جان خود گذشتند تا ما در آسایش باشیم و برگزاری این یادواره‌ها تنها هشدار به ما و نسل امروز ما برای پاسداشت نام و یاد شهدا است و این‌که آنان در پستوهای فکر ما به فراموشی سپرده نشوند.

میرشکار ادامه داد: وظیفه همه ما در شرایط کنونی انتقال پیام شهدا به نسل امروز و پاسداری از آیین شهدا است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه یادآور شد:  مشکلات، تحریم‌ها و تهدیدها در تمام دوران این انقلاب بوده است و کار امروز دشمن نیست و در این برهه نیز باید با اطاعت‌پذیری از رهبری از این گردنه عبور کنیم.

میرشکار گفت: تحریم اقتصادی جنگ پنهان دشمن است و ما باید در این جنگ اقتصادی با اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه گوش به فرمان ایشان بوده و در این راستا با مقاومت و ایستادگی دشمن را به زانو درآوریم.

یکی از راویان دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: فرهنگ شهید و شهادت و نگه داشتن نام و یادشان باید در عمق وجود ما متبلور باشد.

رحیم کابلی ادامه داد: این‌که به عکس شهدا نگاه کنیم و برعکس آنان عمل کنیم از جمله دسیسه‌های دشمنان است که باید آگاه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا به این جایگاه بلند رسیده است و ما باید با حفظ و نگهداری نام و یاد شهدا و عمل به وصایای آنان این درخت را حفظ کنیم.

گفتنی است، شهید قدرت‌الله باقری، رجبعلی آدینه‌نیا، علی‌اکبر ابراهیمی، رشیدالله رجبی، سید علی میربخشی، بهروز ندایی،‌ اصغر عباسی، فرهاد مجتبی، یوسف زالی و حسن کاظمی 10 شهید گرانقدر کوی شهدا (ترک محله) نکا هستند./ج1

برچسب ها: ساری ، دسیسه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.