امام جمعه سعدآباد گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن سبب ناکامی دشمن و خوشحالی دوستان انقلاب می‌شود و همه باید در این حماسه بزرگ مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی در دیدار مردم بارگاهی با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 22 بهمن یک روز تاریخی در ایران اسلامی بوده و گرامیداشت این روز مهم امری ارزشمند است.

وی افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن سبب ناکامی دشمن و خوشحالی دوستان انقلاب می‌شود و همه اعم از مردم و زن و پیر و جوان باید در این حماسه بزرگ مشارکت داشته باشند.


امام جمعه سعدآباد ضمن خوشامدگویی به مسئولین، مردم روستا و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه بارگاهی دارای قدمت تاریخی است و روستایی باستانی بوده که آثاری از دوره ایلامیان در آن یافت شده است.

کشاورز بارگاهی تصریح کرد: روستای بارگاهی از نظر تنوع زیستی، گیاهان و حیوانات موجود جزو معدود مناطق استان بوشهر است که در یک محدوده جغرافیایی کوچک، بیشترین تنوع زیستی را داراست.

وی ضمن معرفی شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر چهره‌های موثر روستای بارگاهی و بیان فعالیت‌های انقلابی و مذهبی مردم اظهار داشت: مردم این روستا همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعال داشته و آمار اعزام به جبهه از روستای بارگاهی به نسبت جمعیت آن در رده اول استانی قرار دارد.

امام جمعه سعدآباد تصریح کرد: از خدمات و زحمات همه مسئولین قدردانی می‌کنیم و با حسن نیت، دلسوزی و صداقتی که از نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی سراغ داریم و تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که انجام می‌دهند امیدواریم شاهد برطرف شدن مشکلات مردم مناطق محروم و کمتر دیده شده باشیم.

رئیس شورای اسلامی بارگاهی نیز اظهار داشت: شغل اکثریت مردم این روستا کشاورزی و دامداری بوده و مردمی هوشیار و آگاه داریم؛ اگر فقری هم وجود داشته باشد فقط فقر مالی است که با تلاش‌ها و همت مسئولین و همکاری مردم حل خواهد شد.

علی فرخی ضمن تقدیر از حرکت نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و حضور و همراه کردن مسئولین اجرایی در روستاهای دورافتاده گفت: از کمبودها و تحریم‌ها آگاهیم و از تلاش‌های مسئولین نیز تشکر می‌کنیم.

وی یادآور شد: مشکلات جاده و پل روستا، مالکیت زمین‌ها و دسترسی به مراتع دام‌ها، معضلاتی که از سوی کارخانجات و سنگ‌شکن‌های بالادستی روستا پیش آمده و موجب ایجاد سر و صدا، گرد و خاک، آلودگی آب رودخانه و تخریب راه‌ها شده و روشنایی معابر روستا و تقاطع جاده اصلی از مهم‌ترین مواردی است که در روستای بارگاهی مشاهده می‌شود و امیدواریم برطرف گردد./ج1


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.