مدير عامل شهر جديد هشتگرد گفت: قيمت مسکن متناسب با نرخ تورم افزايش يافته که مسکن مهر مي‌تواند بحران افزايش قيمت را کنترل کند.

احمد غلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه بازار داخلي مسکن بايد کنترل شود گفت:بخشي از افزايش قيمت مسکن در حال حاضرمتناسب با نرخ تورم در کشور بالا مي‌رود.
وي با اشاره به اينکه مسکن در حال حاضر در ايران به عنوان يک کالاي مصرفي محسوب مي‌شود، افزود: مسکن تابع قواعد بازار اقتصادي است و قيمت اين کالا طبيعي به طور طبيعي افزايش مي‌يابد.
مدير عامل شهر جديد هشتگرد در ادامه تصريح کرد: افزايش قيمت مسکن ناشي از افزايش قيمت مصالح و دستمزد کارگران است.
وي با بيان اينکه حجم عظيمي از بحران‌ها افزايش قيمت مسکن را مسکن مهر بايد کنترل کند، افزود: بخش عظيمي از تقاضاهاي مسکن در کشور توسط مسکن مهر تامين و از افزايش غير عادي مسکن جلوگيري شود.
غلامي در ادامه توضيح داد: وضعيت هرم سني در ايران جوان است بنابراين اين هر چه نيازمند مسکن است که با توليد بيشتر نيازهاي آن‌ها بايد تأمين شود.
غلامي در ادامه اظهار داشت: نياز مسکن بسياري از اقشار متوسط و ضعيف توسط مسکن مهر در شهرهاي جديد تأمين شده و اقشاري که خواستار خروج از کلان‌شهرها نيستند نيز با ساخت مسکن در داخل شهر و بافت فرسوده تأمين شده است.
وي خاطر‌نشان کرد: افزايش قيمت مسکن در پايان سال متناسب با نرخ تورم بالا رفته است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار