براساس اطلاعیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، از امروز (چهارشنبه)، توزیع گسترده و بدون محدودیت مرغ منجمد آغاز شد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛" یدالله صادقی"با بیان این مطلب  افزود: تهیه مرغ از طریق سازمان میادین میوه و تره بار، اتحادیه های صنفی، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، تعاونی های مصرف محلی، تعاونی های مصرف کارمندان دولت، فرهنگیان و کارگران، تامین خواهد شد.

به گفته وی، مراکز نظامی و انتظامی، بیمارستان ها، زندان ها و سایر مصرف کنندگان عمده و خرده می توانند به ترتیب با قیمت مصوب هر کیلوگرم 4 هزار و 800 تومان و 5 هزار و 100 تومان، مرغ مورد نیازشان را تامین کنند.

صادقی از مدیران و مسئولان شبکه های نامبرده خواست هر چه زودتر برای دریافت و عرضه گسترده مرغ منجمد، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خاطر نشان کرد: نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف محلی و سایر مراکز متقاضی می توانند با اعزام نماینده خود به همراه معرفی نامه، حواله دریافت مرغ خود را از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت و کالا را از طریق شرکت پشتیبانی امور دام کشور دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اظهار داشت: محدودیتی در منابع ذخیره سازی شده وجود ندارد و توزیع تا آرامش بازار ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: مرغ ، زندان ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار