مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 730 میلیون ریال به خانواده زندانیان کمک شده است.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های قزوین سیدمحمود سیدی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری به 501 خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قزوین مبلغ یک میلیارد و 739 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی پرداخت شده است.

وی بیان داشت: از کمک‌های اعطا شده به خانواده زندانیان 600 میلیون ریال کمک غیرنقدی بوده و مبلغ بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال به صورت نقدی پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته رشد مضاعفی را نشان می‌دهد.

سیدی به عملکرد سال گذشته انجمن اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تعداد 435 خانوار تحت پوشش این مرکز بوده‌اند که در مدت زمان یک سال بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال به این افراد کمک‌های نقدی و غیرنقدی ارائه شده است.

وی اذعان داشت: مبالغ اهدایی در قالب کمک به صورت مستمری، مسکن، ازدواج و جهیزیه، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و مددکاری و مشاوره به خانواده مددجویان بوده و سعی بر آن است تا در ارائه خدمات و کمک‌های مذکور دقت و برنامه‌ریزی‌های لازم  صورت پذیرد.
برچسب ها: زندان ، قزوین ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.