فجر سی‌و یکم درآیینه‌ی سیمرغ بلورین؛

فرار مهرجویی از شرکت در نشست‌های خبری +تصاوير

داریوش مهرجویی برای سومین بار متوالی در نشست خبری پس از نمایش فیلم‌هایش در برج میلاد حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  باشگاه خبرنگاران؛  داریوش مهرجویی که به خاطر فیلم‌های "هامون" و "پری" جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرده است و به خاطر نگارش فیلمنامه "هامون" و "سارا" نیز دو سیمرغ دیگر را با خود به خانه برده است و به طور کل کارگردانی محبوب و سر‌شناس از دهه‌ی40 تا كنون بوده است و سال گذشته با "نارنجي پوش" به جشنواره سی‌‌ام آمد و لوح تقدیر بهترین فیلم را دریافت کرد اما چون آن‌طور که باید و شاید این فیلم با توجه به پیشینه‌ی افتخارآمیز او در حد و اندازه‌اش نبود در نشست خبری فیلم شرکت نکرد.








امسال مهرجویی با بازیگران معروف و سوپر استار‌ها با "چه خوبه که برگشتی" به جشنواره سی‌و یکم آمد اما این بار هم همانند گذشته در جلسه حاضر نشد.
مخاطبان بعد از تماشای فیلم وی با نارضایتی سالن سینما را ترک کرده‌اند.
افول کارگردانان بزرگ سینمای ایران نتیجه‌ی چیست؟ آیا دوراهی تفکرات آنان در مورد سینما به پایان رسیده است یا آن که محدودیت‌ها و قوانین دست و پا‌گیر مانع ار ارائه‌ی کارهای بهتر می‌شود اما در مقابل ما شاهد آثار درخشانی از کارگردانان گمنام و فیلم اولی هستیم.





البته نباید فراموش کرد که او برای اولین بار با فیلم "گاو" همانند این کارگردانان جوان بسیار خوب درخشید و بعد‌ها فیلم‌های درخشانی چون" آقای هالو"،"پستچی"، "دایره مبنا"، "اجاره‌نشین‌ها" و "سنتوری" را به تصویر کشیده است./ص

براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، فجر ، برج ، میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.