استاندار اردبیل گفت: این استان به سرعت در مسیر توسعه و پیشرفت حركت می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در آیین افتتاح طرح های تولیدی شهرستان گرمی افزود: افتتاح صدها طرح و پروژه عمرانی و تولیدی در جای جای استان دلیل خوبی بر این ادعا است.

وی پست برق 63/230 كیلو ولت ، كارگاه شیر آلات بارش ، كارگاه تولید دستمال كاغذی و انبار امدادی جمعیت هلال احمر گرمی را از جمله طرح های تولیدی ، اقتصادی و عمرانی ذكر كرد كه بمناسبت دهه فجر در شهرستان گرمی افتتاح شد.

استاندار اردبیل گفت: پست برق گرمی یكی از مهم ترین پروژه های برقی استان است و برای اجرای آن 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

نیکزاد افزود: احداث و راه اندازی این پروژه برقی علاوه بر تامین برق پایدار منطقه انرژی مورد نیاز برای توسعه صنعتی و تولیدی شهرستان گرمی را برای آینده تامین خواهد كرد.

علیرضا علیزاده مدیر عامل شركت برق منطقه ای استان اردبیل در مراسم افتتاح پست برق 63/230 كیلو ولت گرمی گفت: این پست برق پایدار واحدهای تولیدی این شهرستان را تامین خواهد كرد.

محمود علایی زنگیر فرماندار گرمی هم با قدردانی از مسوولان استانی گفت: برای توسعه صنعتی گرمی برنامه ریزی می شود.

وی كشاورزی و دامپروری را از ظرفیت های قابل توسعه گرمی برشمرد و افزود: به موازات توسعه صنعتی این شهرستان برای احیای صنعت كشاورزی و دامپروری در این منطقه تلاش می شود.

در این آیین 53 طرح عمرانی و پنج طرح تولیدی با 210 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرستان گرمی به بهره برداری رسید/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسیر ، توسعه ، و ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.