کارشناسان در فاکس نيوز مشکل بيکاري را در آمريکا بررسي کردند و درباره پيامدهاي آن هشدار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛  توبين اسميت کارشناس اقتصادي گفت بحران اقتصادي و نبود اشتغالزايي در آمريکا سبب شده است تا بسياري از جوانان شغل مناسب نداشته باشند. از آن طرف بسياري از افراد با سن بالا مجبورند براي تامين مخارج زندگي خود سالهاي بيشتري  کار کنند. اين در حاليست که ما سالها پيش فکر مي کرديم با بازنشسته شدن بزرگترها کمبود نيروي کار پيدا خواهيم کرد اما اکنون ما با زيادي نيروي کار مواجهيم و فرصت شغلي کافي وجود ندارد. 

گري اسميت نويسنده آمريکايي هم گفت اگر افراد سالخورده در آمريکا بازنشسته شوند نمي دانند با بقيه زندگيشان چه کار کنند و بسياري از آنها مجبورند همچنان کار کنند. در اين شرايط فرصت شغلي براي جوانترها کم مي شود. متاسفانه در آمريکا فرصت شغلي به اندازه کافي ايجاد نمي شود و بحران اقتصادي اجازه چنين کاري نمي دهد. 

جان وايس کارشناس ديگر فاکس نيوز گفت همانطور که بيل گيتس رئيس شرکت مايکروسافت گفت حدود بيست ميليون فرصت شغلي که بايد در آمريکا ايجاد شود،  برون سپاري شده است. متاسفانه بيکاري در آمريکا چندين سال است که در حد هشت درصد است و اين وضع براي اقتصاد کشور اصلا خوب نيست. 



برچسب ها: بیکاری ، آمریکا ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار