نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی "اشیاء" ،از آنچه که در آینه می‌بینید به شما نزدیکتند" گفت:بازخوردی که از مخاطب در نشست خبری امروز گرفتم مرا به فکر کوتاه کردن نسخه‌ی اکران فیلم انداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه  سینما  باشگاه خبرنگاران حاضر در برج میلاد نشست خبری فیلم سینمایی "اشیاء از آنچه کرد  در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند" با حضور"نرگس آبیار" کارگردان،" گلاره عباسی" بازیگر،" محمد حسین قاسمی" تهیه کننده،" پیمان خاکزاد" تدوینگر، "ابوذر پور‌محمدی" تهیه‌کننده و  با اجرای" محمد‌رضا شهیدی‌فرد" برگزار شد.






در ابتدای این نشست "نرگس آبیار" کارگردان این فیلم گفت" دو سال پیش فیلمنامهی فیلم را نوشتم اتفاقاتی در اطرافم در حال رخ دادن بود که باعث شد قصه‌ی این فیلم را بنویسم.
وی افزود: گرچه داستانی شبیه به این اتفاق برای یکی از نزدیکان من پیش آمده بود که من به دنبال سرمایه‌گذار برای کار می‌گشتم تا اینکه با این دو تهیه کننده که پیش‌تر در آثار مستند سابقه‌ی همکاری داشته‌اند وارد مذاکره شدیم.
وی در خصوص روند ساخت فیلم عنوان کرد: حدود 20روز پیش تولید هر یک ماه ساخت فیلم به طول انجامید که در مجموع در ظرف 50روز فیلم را ساختیم.
آبیار در پاسخ به اینکه چرا زمان ساخت فیلم کوتاه است بیان کرد: به دلیل اینکه سینمای مستقل همیشه تلاش مي‌كند توليداتش را سريع به پايان برساند.
در ادامه محمد حسين قاسمي يكي از تهيه‌كنندگان كار گفت: ما براي توليد فيلم يك ريال هم حمايت و مشاركت نگرفتيم و فيلم تماماً با سرمايه‌ي بخش خصوصي توليد شده است.
وي در خصوص اكران اين فيلم افزود: امروز بازار اكران فيلم‌هاي سينمايي بسيار آشفته و غيرقابل پيش بيني است ما نيز قصد اكران فيلم را داريم گرچه نمي‌توانم مخاطب خاص يا عام بريا فيلم تعريف كنم.
در ادامه آبيار بيان كرد: من اين فيلم را قبل از نمايش در جشنواره در چند محفل خصوصي براي عده‌اي مخاطب عام به نمايش درآوردم و متوجه شدم كه خانم‌ها مخاطب اصلي اين فيلم هستند.
وي همچنين در خصوص انتخاب نام فيلم گفت: "اشيا از آنچه كه در آينه مي‌بينيد به شما نزديكترند" در آينه‌ي ماشين‌ها نوشته شده كه بيانگر نوعي هشدار است اين جمله خاطب را كمي به فكر وا مي‌دارد.
در ادامه گلاره عباسي بازيگر نقش ليلا بيان كرد: خوشحامل كه در اين فيلم بازي كردم وقتي فيلمنامه كار را خواندم احساس كردم چقدر به شخصيت من نزديك است.
وي اظهار داشت: شخصيت ليلا شبيه زن‌هايي است كه من در نزديكي، همسايگي و حتي در وجود خود يافتم.
آبيار در پاسخ به اينكه فيلم شبيه آثار مستند است گفت: اگر فيلم من شبيه آثار مستند باشد بسيار خوشحالم زيرا كار مستند بسيار باورپذير است.
وي در پاسخ به اينكه آيا فيلم را در اكران عمومي كوتاه خواهد كرد اظهار داشت: با توجه به بازخوردهايي كه در نشست خبري گرفتم چند بخش آن را در اكران عمومي كوتاه خواهيم كرد.
 
براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجارا كليك كنيد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار