نشست خبري فيلم "عقاب صحرا" امروز با حضور كارگردان، بازيگران و آناهيتا همتي در كاخ جشنواره فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد خوشبخت در نشست خبری فیلم "عقاب صحرا" گفت: در زمان ساخت این فیلم "عقاب صحرا" گفت: در زمان ساخت این فیلم با تمامی بازیگران مشغول به انجام کاری بودند و ما تصمیم به انتخاب این گروه گرفتیم و خوشبختانه ترکیب خیلی خوبی بود.





"روناک یونسی" در این نشست با حالتی طنز‌گونه عنوان کرد: این کار اولین تجربه‌ی تاریخی من بود همانطور که کارگردان گفت همه‌ی بازیگران سر‌کار بودند و کارگردان مجبور به انتخاب من شد.
وی در ادامه افزود: برای اینکه نقش خوند را به نحو احسن ایفا کنم بسیار تحقیق کردم و سعی کردم خود را به کاراکتر و کمی هم شخصیت را به خود نزدیک کنم.
"روناک یونسی" در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر این که بازیگران زن نتوانسته‌اند آنطور که باید به شخصیت زن عرب نزدیک شوند اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم به بهترین نحو کار را انجام دهیم بازیگر زن در مقابل بازیگر مرد از یکسری محدودیت‌هایی برخوردار است که من این محدودیت‌ها را قبول دارم.
وی در ادامه گفت: قرار داد کار من سه ماهه بود اما پنج ماه در شرایط بسیار سختی کار کردم تمام این‌ها را به جان خریدم تا یک بازی خوب به جای بگذارم وی در این خصوص تصریح کرد: نیزه‌ی اتهام نباید به بازیگر برگردد بازیگران بی‌گناهترین و بی‌دفاع‌ترین عضو پروژه هستند.
علیرضا کمالی در این نشست در خصوص نقش خود گفت: نقش من در این فیلم به هیچ وجه منفی نبوده و گروه کاری بسیار خوبی داشتیم.
آناهیتا همتی که در نشست "عقاب صحرا" حاضر شده بود از تهیه‌کنندگی فیلم سئوال کرد جوابی بحث معنوی اگر این فیلم فروش خوبی را پشت سر ‌بگذارد آیا به عوامل کمکمی‌کنید.




تهیه کننده در پاسخ به سوال "آناهیتا همتی" بیان کرد: تاکنون تلاش کرده‌ام حق‌الزمه تمام بازیگران را بطور کامل پرداخت کنم و دراین فیلم هم همین کار را خواهم کرد.
"شهرزاد کما‌ل زاده" در این نشست عنوان کرد: تمام تلاشم را تحت نظر کارگردان انجام دادم تا نقشم را به خوبی ایفا کنم./ص

براي ديدن عكسها و خبرهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار