قبادی افزود: کشف و ظهور استعداد در زمینه طراحی پوشاک اسلامی، ایرانی یکی از اتفاقات مهم این دوره به شمار می رود.

حمید قبادی دبیر دومین جشنواره مد و لباس فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: دومین جشنواره مد و لباس فجر 10 تا 20 اسفند ماه سال جری برگزار خواهد شد. در این دوره از جشنواره در 8 بخش طراحی لباس، علمی دانشگاهی و کارگاه های آموزشی، بین المللی، فروش و برندها، اقلام و استان، سازمان ها و نهاد صنعتی، فعالیت های فرهنگی با هم به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: در این دوره سعی شده با هم افزایی بیشتر، شناسایی ظرفیت ها، ترویج طرح های مناسب و در خور سلیقه مردم وبراساس سبک زندگی اسلامی صورت پذیرد.

قبادی افزود: کشف و ظهور استعداد در زمینه طراحی پوشاک اسلامی، ایرانی یکی از اتفاقات مهم این دوره به شمار می رود. در این دوره علاوه بر این رخداد تلاش شده تعدادی از آثاری که در جشنواره های گذشته به نمایش درآمده است را همکاری تولیدکنندگان تولید کنیم.

وی ادامه داد: برخی از نهادها و سازمان هایی که در این دوره ما را در انجام این امر یاری کردند را می توان به سازمان علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد. استقبال طراحان از این دوره بسیار خوب بوده است و تلاش شده در بخش علمی دانشگاهی دانشگاه ها آثر خود را به صورت مستقل و مستقیم در جشنواره در معرض بازدیدکنندگان قرار دهند./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار