گویا تنها مشکل جشنواره فجر فیلم هایی با مضمون خیانت بوده که حذف آن ها از جدول نمایش جشنواره ای آرام را رقم زده است.

یکتا ناصر بازیگر فیلم "یکی می‌خواد باهات حرف بزنه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اظهار نظر در مورد فیلم های جشنواره گفت: نظر در مورد جشنواره نیاز به زمان بیشتری دارد و هر فیلم منتخب علاوه بر نگاه تخصصی از منظر سلیقه نیز مورد توجه قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بازی نکردن در هیچ یک از فیلم های امسال عنوان کرد: دریافت جایزه در جشنواره سال گذشته این تصور را در من ایجاد کرد که روند خوبی را در آینده طی می‌کنم و پیشنهادهای بیشتر نقش من انتخاب های بهتری را خواهم داشت.

ناصر اظهار داشت: اما دلیل این اتفاق را نمی دانم شاید اوضاع سینما باعث چنین وضعیتی شده است و این  وضوع برایم ناراحت کننده بود.

وی افزود: از این اتفاق متوجه شدم که تقدیر و تشویق تنها حال آدم را خوب می کند و یک خوشحالی گذرا را ایجاد می کند و بر غیر از این انتظار دیگری نباید داشت.

ناصر با اشاره به کنایه ‌آمیز به مشکل سینما منوط به خیانت خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل سینمای ایران فقط مطرح کردن مسئله خیانت است باید بگوم با توجه به نبود اینگونه موضوعات در جشنواره امسال هیچ مشکلی نخواهیم داشت و خدا را شکر همه مشکلات حل شده است./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم‌هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار