پس از فراز و نشیب ها و گمانه زنی ها،بالاخره محصول جدید بلک بری با نام Z10 به بازار عرضه شد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران به نقل از سی نت،پس از شنیده شدن شایعات بسیار محصول جدید بلک بری رسما وارد بازار فروش شد.این محصول جدید با ویژگی های بسیار زیادی عرضه شده و منتقدین آن را هم ردیف با تلفن همراه Iphone 5 می دانند.



این تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایشی به طول 5 اینچ و عرض 2.6 اینچ و با قطر 0.35 اینچ و با وزنی در حدود 4.5 اونس (137 گرم) تولید شده است که از لحاظ ابعاد کمی بزرگ به نظر می رسد.پردازنده ی به کار رفته در این محصول از نوع دو هسته ای و با سرعت 1.5 گیگاهرتز می باشد.این دستگاه از کابل HDMI نیز پشتیبانی می کند.

حافظه ی RAM استفاده شده در گوشی دارای حجم دو گیگابایت و حافظه ی اصلی آن 16 گیگابایت است که قابلیت افزایش از طریق درگاه SD را دارد.

این محصول از نسل چهارم تلفن های همراه می باشد و شبکه ی بی سیم استفاده شده در آن از نوع LTE می باشد که از نسل سوم سریع تر است.دوربین های به کار رفته در Black Berry10  نیز دارای قابلیت تفکیک پذیری (رزولوشن) 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی برای تصویر برداری و مکالمه تصویری می باشند.

از دیگر ویژگی های خاص این محصول می توان به باتری 1800 میلی آمپری  و صفحه ی نمایش با قابلیت تشخیص حرکت دست اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر شناخته می شود./ح

برچسب ها: بلک بری ، فناوری ، حافظه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار