معاون وزیر علوم گفت : نسل جوان امروز یک نسل دیندار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامرضا خواجه‌سروی با اعلام این مطلب تصریح کرد: این نسل رسم و رسوم دینی را می‌داند و تنها جایی که در آن ضعف دارد مسئله احکام دین است که کم‌کاری مسئولان را می‌رساند.

 

وی با اشاره به مطالبات دانشجویان از مسئولان کشور خاطرنشان کرد: مطالبات این نسل تبدیل به مطالبات معناداری شده است که به جای تقاضاهای مادی و کوتاه دنیایی از مسئولان پیگیری فرمایشات ومطالبات مقام معظم رهبری را خواستار هستند.

خواجه سروی  با تاکید بر اینکه این نسل جوان سرمایه عظیمی است که می‌تواند بسیار کمک دهنده باشد، تصریح کرد: باید همانگونه که آموزش را به صورت تدریجی برای دانشجویان پیاده می‌کنیم اصول فرهنگی و اعتقادی را نیز به همین ترتیب پیاده کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تاکید کرد: کندروی و تندروی در مسئله حجاب پاسخ مناسبی به همراه ندارد و باید در این‌گونه مسائل بیشتر از روش‌های اعمالی تا روش‌های اعلانی استفاده کرد.

خواجه سروی با اشاره به اهمیت ازدواج خاطرنشان کرد: در جوامعی که دیندار نیستند و حدود بشری را رعایت نمی‌کنند الزامی به ازدواج وجود ندارد اما در جامعه‌ای مانند ایران باید ازدواج جدی گرفته شود.

وی اضافه کرد: باید برای ترویج ازدواج دانشجویان همه افراد جامعه با هم تعامل داشته باشند و در انجام این کار به نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها کمک کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه وضع حجاب در درون موسسات آموزش عالی نسبت به بیرون بهتر است خاطرنشان کرد: این در حالی است که از ابتدای انقلاب سرمایه‌گذاری بسیار اندکی در مورد مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها شده است/س

 

 

برچسب ها: نسل ، جوان ، دیندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.