پس از دو روز جنگ روانی رسانه های غربی در مورد انفجار در نیروگاه فوردو ، سخنگوی کاخ سفید امروز رسمأ اذعان کرد این انفجار غیرقابل تایید است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری ورد جوییش دیلی ؛ جی کارنی همچنین افزود : اطلاعاتی که در مورد انفجار در فوردو در دست داریم معتبر نبوده و نمی توان آن را موثق و قابل قبول دانست.

وی در ادامه اعتراف کرد نباید به شایعات در خصوص انفجار فوردو گوش داد.

کارنی اذعان کرد که گزارشات ارائه شده در این خصوص موثق نیست و دولت آمریکا نمی تواند به آنها استناد کند.

مقامات صهیونیست در تازه ترین ادعا اعلام کرده بودند که انفجاری در سایت فوردو رخ داده است.

برخی رسانه های خارجی هم با انتشار این اخبار به شایعات دامن زده بودند. در عین حال رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر وقوع انفجار در تاسیسات هسته ای فوردو را تکذیب کرد و گفت: انتشار چنین اخبار کذبی با هدف تاثیرگذاری بر مذاکرات هسته ای صورت می گیرد.

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر وقوع انفجار در تاسیسات هسته ای فوردو را تکذیب کرد و گفت: انتشار چنین اخبار کذبی با اهداف تبلیغاتی صورت می گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: این موضوع را از مسئولین سازمان انرژی اتمی پیگیری کرده ام و آنها نیز این مطلب را تایید کردند که هیچ گونه انفجاری در این نیروگاه اتمی رخ نداده است.

بروجردی درباه هدف اینگونه جوسازی های رسانه ای اظهار داشت: این اقدامات تبلیغاتی با هدف تاثیرگذاری بر مذاکرات هسته ای ایران صورت می گیرد.
  
        
برچسب ها: آمریکا ، فوردو ، رسانه ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار